شایعات کثیف درباره مدیران پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، حسین قدوسی به انتشار برخی اخبار کذب و دور از اخلاق پیرامون ارتباط مالی باشگاه پرسپولیس با برخی رسانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: «این شایعات کثیف معمولا پس از تغییرات مدیریتی در باشگاه با هدف تخریب چهره مدیر قبلی منتشر می شود و دنبال این هستند که چهره یک مدیر را در نزد رسانه ها تخریب کنند و اینگونه القا کنند که این مدیر به خبرنگاران و سردبیران مبالغ کلانی پرداخت می کرده است.»

وی افزود: «این عده حالا که رویانیان رفته می خواهند با مطرح کردن این شایعات کثیف چهره او را تخریب کنند. آنها حتی می خواستند علی پروین را هم تخریب کنند و اینگونه وانمود کنند که انتشار این مسائل از سوی علی پروین صورت گرفته که ایشان به موقع در مصاحبه ای تند همه این مسائل را تکذیب کرد. قسم جلاله می خورم که چنین شایعاتی به هیچ عنوان صحت ندارد.»

قدوسی خاطرنشان کرد: «برای اینکه وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس را تشریح کنم باید خودم را مثال بزنم که سال ۹۱ از باشگاه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان حقوق ماهانه دریافت می کرد که بخش عمده ای از آن بابت هزینه آژانس و تلفن همراه پرداخت می شد. سال ۹۲ از آقای رویانیان خواستم که حقوق بنده را افزایش دهند که ایشان هم موافقت کردند و حقوقم به دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید اما الان شش ماه است که یک ریال از باشگاه دریافت نکرده ام و باشگاه پول ندارد که حقوق خود من را بدهد، حالا چطور ممکن است که بخواهد به خبرنگاران و سردبیران ورزشی حقوق میلیونی پرداخت کند؟»

وی افزود: «این را گفتم تا این آقایان ذهن شان روشن شود که بنده به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه شش ماه است حقوق دریافت نکرده ام حالا چطور ممکن است که باشگاه حقوق من را ندهد اما برود به خبرنگاران حقوق میلیونی بدهد؟ این با عقل جور در نمی آید و متاسفانه برخی افراد این شایعات کثیف را به راه انداخته اند تا چهره رسانه ها را خراب کنند. باز هم قسم جلاله می خورم که چنین اتفاقی در باشگاه پرسپولیس رخ نداده همه اینها شایعه است.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: «شایعه پردازانی که اینگونه با آبروی خبرنگاران بازی می کنند را به خدا واگذار می کنیم و امیدوارم خدا هم از آنها نگذرد که با آبروی افراد بازی می کنند. ما در سایت باشگاه هم سه همکار داریم که یکی کارمند باشگاه است و دو نفر دیگر هم اخبار و مصاحبه را به ما می دهند. اینها کارمند و حقوق بگیر باشگاه هستند.»

وی افزود: متاسفانه در گذشته هم وقتی یک مدیرعامل از باشگاه می رود برخی به دنبال تخریب چهره او هستند و این مسائل را مطرح می کنند. بنده با صداقت اعلام می کنم که تاکنون هیچ رابطه مالی بین باشگاه پرسپولیس و خبرنگاران و سردبیران نبوده و مسائلی که مطرح می شود کذب محض است.