به گزارش افکارنیوز، از دیدارهای گروه B لیگ قهرمانان آسیا و در هفته اول این مسابقات الجیش قطر از ساعت ۲۰:۳۰ امشب(سه‌شنبه) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف فولاد رفت که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

الجیشِ میزبان، آغازکننده حملات بود و در دقیقه ۱۰ ضربه سر نیلمار روی دروازه فولاد خطرساز شد که مکانی توپ را راهی کرنر کرد. در ادامه فولاد با استفاده از ضدحملات به دنبال کاستن از فشار حملات حریف بود.

با تداوم حملات الجیش، فولاد به خوبی در نیمه نخست بازی را اداره کرد و حتی توانست موقعیت‌هایی را روی دروازه میزبان خلق کند که یکی از فرصت‌های خوب این نیمه را شریفات از کنار دروازه الجیش به بیرون زد تا ۲ تیم در پایان نیمه اول به تساوی رضایت دهند.

در نیمه دوم فشار مهاجمان الجیش برای رسیدن به گل بیشتر شد و حتی در دقیقه ۵۹ توانستند توپ را به تیر دروازه فولاد بکوبند اما در نهایت فشردگی، تمرکز مدافعان نماینده ایران مانع از فرو ریختن دروازه سرخپوشان اهوازی شد.

این دیدار در ادامه هم با حملات توام با احتیاط ۲ تیم همراه بود، به نحوی که بازیکنان الجیش و فولاد در حملات بسیار کم تعداد نشان می‌دادند و این حملات نیز حاصلی به همراه نداشت.

فولاد در دقایق پایانی بازی انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه میزبان قطری خود داشت که یک بار بختیار رحمانی از پشت محوطه جریمه شوتی را روانه دروازه الجیش کرد و در صحنه دیگری هم بازیکنان فولاد با ۳ نفر به سمت دروازه حریف خود حمله کردند اما تلاش آنها باز هم بی‌نتیجه ماند.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل ۲ تیم به پایان رسید تا فولاد در اولین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا به یک تساوی خارج از خانه برسد.