کام شیرینی، تلخ می شود؟!

به گزارش افکارنیوز، برخی اتفاقات در باشگاه پرسپولیس این روزها باعثشده تا بعضی از مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس دچار مشکلاتی شوند. از همین‌رو جالب است بدانید یکی از افرادی که اکثر حساب و کتاب‌های تیم برعهده او بود به همین دلیل چک‌های زیادی را از طرف باشگاه به افراد داده، سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس است و همین چک ها اکنون برایش دردسرساز شده است.

شنیده‌ها حاکیست که به احتمال خیلی فراوان با توجه به اینکه وزارت ورزش نیز بر روی برخی مسائل انگشت گذاشته است شیرینی از جمع قرمزپوشان بنا بر دلایلی جدا خواهد شد و قرار است فرد جدیدی جایگزین او شود.

البته گفته می‌شود جایگزین شیرینی با معرفی امیر خادم به باشگاه پرسپولیس رفته علی‌رغم اینکه شاید معاون وزیر ورزش و مسئول خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس این موضوع را خیلی سریع تکذیب کند اما جالب است او فردی را به نام بهتاج به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد و او نیز در باشگاه پرسپولیس نیز حاضر شده بود تا با حضور در باشگاه و گفتگو با مسئولان حال حاضر این تیم پست سرپرستی در سه بازی آینده را برعهده بگیرد.

همین موضوع باعثشد که مسئولان حال حاضر پرسپولیس به شدت از این بابت شاکی شوند تا حدی که اعتراض خود را به وزارت ورزش اعلام کردند. این فرد در بدو ورود به باشگاه پرسپولیس خودش را سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس و فرد منتخب از سوی وزارت ورزش معرفی کرد اما مسئولان باشگاه نیز خیلی سریع واکنش منفی به وی نشان دادند.

قرار است به زودی به احتمال فراوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس با نظر پروین و دایی جای شیرینی در جمع قرمزپوشان انجام وظیفه کند.

محمد پنچعلی و محمود خوردبین به همراه ۲ پیشکسوت دیگر از جدی ترین گزینه ها برای جایگزینی شیرینی هستند.