۱۲ بازیکن استقلال غیبت کردند!

به گزارش افکارنیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حالی برگزار شد که آبی‌پوشان در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده سازی خود را بعد از باخت به الشباب پیگیری کردند.

با توجه به برگزاری تمرینات تیم استقلال در زمین شماره ۲ باز هم خبرنگاران برای ورود به این مجموعه دچار مشکل شده تا جایی که حتی با کارت حراست وزارت ورزش هم اجازه ورود خبرنگاران را به مجموعه نمی‌دادند. خبرنگاران وقتی دلیل این موضوع را از مسئولان مقابل در مجموعه ورزشی از مسئولان پرسیدند با این پاسخ مواجه شدند «باید قلعه‌نویی بیاید و اجازه دهد». این در حالی است که هرگاه تمرینات استقلال در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود اهالی رسانه با این مشکل مواجه هستند.

* با وجودی که قرار بود استقلالی‌ها از ساعت ۱۵ تمرین کنند اما برنامه‌های تاکتیکی آبی پوشان با ۳۰ دقیقه تاخیر و از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد. امروز ۱۲ نفر از بازیکنان در تمرین حاضر نبودند که این موضوع واکنش و ناراحتی قلعه‌نویی را در پی داشت. سرمربی استقلال از سرپرست تیمش خواست تا دلایل غیبت بازیکنان را جویا شود.

*عمران‌زاده، قاضی، اولادی، نظری، ساموئل، سید حسین حسینی، ایمان باصفا و ایمان مبعلی به همراه ۴ ملی پوش این تیم در تمرین حضور نداشتند. میرشاد ماجدی درباره غیبت بازیکنان استقلال گفت: اولادی برای ثبت نام به دانشگاه رفته و نظری و حسینی هم فردا صبح به شیراز می‌روند. حنیف عمران‌زاده به دلیل بیماری مادرش اجازه گرفته و ساموئل نیز در خارج از کشور به سر می برد. حمید بابازاده نیز از کادر فنی در تمرین امروز غایب بود.

*رحمتی، برهانی، نیکبخت، تونی، غلام‌نژاد، نوری، اکبرپور و کبه در تمرین حاضر بودند.

*کریم بوستانی با ۴۰ دقیقه تاخیر به محل تمرین رسید.

*منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی در تمرین امروز حضور داشتند.

* ایمان مبعلی که در جریان دیدار با الشباب از ناحیه مچ آسیب دیده است فعلا نمی‌تواند در تمرینات استقلال حاضر شود. دکتر نوروزی در این باره گفت: قرار است مبعلی طی این هفته تمرینات فیزیوتراپی را برگزار کند تا آسیب دیدگی‌اش برطرف شود.

*قبل از شروع تمرین امروز مجید صالح دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و در خصوص شکست مقابل الشباب و شرایط استقلال در آینده با آنها گفت‌ و گو کرد.

*در بخش اول بازیکنان به گرم کردن بدن های خود پرداخته و سپس در قابل گرو‌ه‌های ۳ نفره آقا وسط را انجام دادند. مهدی رحمتی نیز در جریان این بازی در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد و کمتر تمرین دروازه‌ بانی انجام داد. در حین برگزاری تمرین قلعه‌نویی در گوشه ای نشسته بود و کارهای تاکتیکی را نظاره می‌کرد.

*هنگامی که استقلالی‌ها مشغول تمرین در نیمی از زمین بودند دو دروازه در وسط زمین توسط استقلالی‌ها با چوب درست شده بود. در این تمرین رحمتی دروازه‌بان بود ولی وقتی یکی دو توپ توسط بازیکنان به سمت دروازه زده شد او قبول نمی‌کرد که توپ از خط دروازه رد شده که این موضوع باعثکرکری شدیدی بین بازیکنان شد و تیم رقیب رحمتی به این موضوع اعتراض می‌کرد.

در صحنه ای دیگر نیکبخت توپ را به برهانی داد که مهاجم استقلال توپ را به آسمان زد.

*در تمرین امروز ۲۰ هوادار حضور داشتند که قلعه‌نویی با چند نفر از هواداران باسابقه استقلال در جریان تمرین صحبت کرد. سرمربی استقلال همچنین پیگیر وضعیت ملی‌پوشان استقلال در تمرین تیم ملی بود.

* تمرینات تیم استقلال فردا ساعت ۱۰:۳۰ در سالن وزنه مجموعه انقلاب برگزار می شود و آبی پوشان در نوبت عصر در زمین شماره ۲ آزادی تمرین میکنند.