حکم سید مهدی رحمتی اعلام شد!

به گزارش افکارنیوز، در بازی ملوان انزلی و استقلال تهران، تماشاگران منتسب به دو تیم و سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تخلفاتی را مرتکب شدند که کمیته انضباطی در این باره احکامش را پس از گزارشهای ناظران داوری و انضباطی و همچنین بررسی های کامل زوایای پرونده اعلام کرد.

بر اساس رای اعلام شده باشگاه ملوان بندرانزلی به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران نسبت به تیم حریف و داوران با دریافت تذکر به پرداخت ۷ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابلیت تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف را دارد.

باشگاه استقلال تهران هم به دلیل شعارهای غیراخلاقی تماشاگرانش با دریافت تذکر به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای قطعی است.

کمیته انضباطی رفتار غیر متعارف و نادرست مهدی رحمتی دروازه بان استقلال را که در تحریک تماشاگران تیم میزبان موثر بوده تخلف محسوب و نامبرده را به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و به وی تذکر می دهد از این به بعد با رعایت شئونات اخلاقی از هر گونه رفتار غیرورزشی پرهیز کند. این رای در کمیته استیناف قابلیت تجدیدنظر خواهی دارد.

بر اساس گزارش ناظر، افراد غیرمسئول و ناشناس برخلاف مقررات در کنار زمین رفت و آمد و تجمع داشته اند و علی رغم درخواست نماینده فدراسیون به ریاست هیات فوتبال و نیروی انتظامی، همکاریها لازم را انجام نداده اند که مراتب به جهت توجه به هیات فوتبال استان گیلان تذکر داده می شود.

کمیته انضباطی از حنیف عمران زاده و پژمان نوری بازیکنان استقلال تهران که در طول مسابقه علی رغم برخی ناملایمات و برخوردهای ناشایست تماشاگران تیم مقابل با خویشتن داری رفتار ورزشی جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می کند.

کمیته انضباطی از میزشاد ماجدی سرپرست استقلال و مازیار زارع بازیکن تیم ملوان بندرانزلی که برای آرامش در جریان مسابقه نقش موثری داشته اند تقدیر به عمل می آورد.