بایرن با هت‌تریک روبن، شالکه را در هم کوبید

به گزارش افکارنیوز، در آخرین دیدار از شب دوم هفته بیست‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شب گذشته(شنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس ‌آره‌نا پذیرای شالکه بود.

باواریایی‌ها که نبض این بازی را کاملاً در اختیار داشتند موفق شدند با نتیجه ۵ بر یک بر میهمان خود غلبه کنند تا علاوه بر تداوم صدرنشینی اختلاف امتیازشان را با تیم دوم جدول یعنی بورسیا دورتموند به ۲۰ امتیاز برسانند.

شاگردان پپ گواردیولا در این بازی توسط داوید آلابا(۳)، آرین روبن(۱۵،۲۸ و ۷۷ - پنالتی) و ماریو مانزوکیچ(۲۴) به گل رسید و تنها گل شالکه را هم رافینیا(۶۴ - گل به خودی) به ثمر رساند. در این بازی همچنین پاپادوپولوس، مدافع یونانی شالکه در دقیقه ۷۶ از زمین بازی اخراج شد.

پرونده هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگا عصر امروز و امشب(یک‌شنبه) با انجام ۲ دیدار بسته می‌شود که در نخستین بازی هوفنهایم پذیرای ولفسبورگ است و در آخرین دیدار هفته اینتراخت فرانکفورت در خانه‌اش به مصاف اشتوتگات می‌رود.

در حال حاضر در جدول ردهبندی بوندسلیگا تیمهای بایرن مونیخ، بورسیادورتموند و بایرلورکوزن به ترتیب با ۶۵، ۴۵ و ۴۳ امتیاز در ردههای اول تا سوم قرار دارند.