معذرت می خواهم، بد بودیم

به گزارش افکارنیوز، آرسنال در هفته‌ بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک گل برابر استوک سیتی تن به شکست داد تا اختلاف این تیم با چلسی صدرنشین به چهار امتیاز افزایش یابد و به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال از شکست خارج از خانه تیمش ناراحت است. او پس از پایان بازی، گفت: از این شکست ناامید کننده ناراحت هستم. واقعا متاسفم. آرسنال در دیدار امشب بازی خوبی را به نمایش نگذاشت. نتوانستیم فرصت گلزنی را بر روی دروازه‌ حریف خلق کنیم، بنابراین باید بازی را واگذار می‌کردیم.

او افزود: استوک سیتی بسیار خوب دفاع کرد. آنها از پنالتی مشکوک و عجیبی که داور در نیمه دوم برای آنها گرفت نهایت استفاده را بردند و یک گل سه امتیازی را به ثمر رساندند. بر این باورم پنالتی که برای آنها گرفته شد، هدیه داور به این تیم بود. می‌توانم ده‌ها فیلم را برای اشتباه بودن این ضربه پنالتی به نمایش بگذارم.

سرمربی آرسنال در پایان سخنان خود گفت: با پیروزی برابر استوک سیتی می‌توانستیم بازگشت خوبی به لیگ جزیره داشته باشیم و دوباره خود را از مدعیان اصلی قهرمانی بدانیم، اما متاسفانه نتوانستیم در دیدار امشب به پیروزی برسیم. تلاش خواهیم کرد تا در دیدارهای آینده جبران کنیم و دوباره خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.