به گزارش افکارنیوز، امیرحسین فشنگچی در خصوص شرایط تیم فوتبال ملوان گفت: ملوان با رشد خوبی مواجه شده اما حیف شد که لیگ برتر تعطیل شد چراکه موضوع به ضرر ما خواهد بود چون ما روند خوبی داشتیم و این فاصله در روند رو به رشد ما وقفه ایجاد می‌کند اما امیدوارم با حمایت طرفداران متعصب ملوان فصل خوبی را به اتمام برسانیم چرا که امسال سال رویایی ملوان می‌تواند باشد.

بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد عکس منتشر شده از مهدی رحمتی که باعثمحکومیت او به پرداخت ۶ میلیون تومان شده است، اظهار داشت: چرا دروغ بگویم؟ من نشنیدم که طرفداران به رحمتی فحاشی کنند اما در طول بازی می‌شنیدم که به او می‌گفتند «رحمتی لایی‌خور» البته درباره عکس‌هایی که از رحمتی منتشر شده باید حرف بزنم.

وی ادامه داد: عکسی که در فضای مجازی منتشر شده برای آخر بازی است و او داشت من را صدا می‌زد که به سمتش بروم و حتی دیدید که دستکش در دست‌های او نیست. او به من می‌گفت بیا اینجا و می‌خواست حرفی به من بگوید اما درباره صحنه‌های دیگر نمی‌دانم که رحمتی تماشاگران ما را تحریک کرده یا نه.

فشنگچی افزود: البته من گلهای هم از بازیکنان استقلال دارم چرا که بعد از بازی خیلی زود به رختکن رفتم و حتی وقتی داور میخواست به رسم بازی جوانمردانه بازیکنان دو تیم با یکدیگر دست بدهند فقط رحمتی بود که با بازیکنان ما دست داد و به بچهها برد را تبریک گفت. فکر میکنم اگر او مشکلی با هواداران ما داشت زودتر از همه به رختکن میرفت اما امیدوارم در دقایق دیگری از بازی اتفاقی در این باره نیفتاده باشد.