به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات هوازی‌ را انجام داده بود از ساعت ۱۶ امروز دومین جلسه تمرینی خود را این بار در زمین شماره ۲ ورزشگاه‌آزادی برگزار کرد. علاوه بر ملی‌پوشان جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور، ایمان مبعلی، مجید صالح و محمد قاضی غایب بودند.

*محمد قاضی که در تمرینات یکی دو روز گذشته نیز شرکت نکرده، ظاهراً ناراحتی‌هایی دارد که در تمرینات آبی‌پوشان غیبت دارد. هنوز دلیل این موضوع مشخص نیست اما امروز این شایعه در میان طرفداران استقلال در زمین شماره ۲ آزادی پیچید که قاضی قهر کرده است.

*آرش برهانی ۴۵ دقیقه زودتر از سایر بازیکنان به محل تمرین آمد و با میرشاد ماجدی به صحبت پرداخت.

*با توجه به شکل‌گیری تمرینات استقلال امروز تعداد بیشتری از بازیکنان استقلال در محل تمرین این تیم حضور داشتند. حسینی و نظری از شیراز بازگشتند و اولادی هم به تمرینات اضافه شد.

*امیر قلعه‌نویی در غیاب مجید صالح امروز با لباس شخصی نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمش شده بود. او در کنار میرشاد ماجدی، دین‌محمدی، بیانی و منصور پورحیدری برنامه‌های تاکتیکی را برعهده داشت.

*دکتر امین نوروزی امروز به محل تمرین آمده بود در خصوص وضعیت ایمان مبعلی و آندرانیک تیموریان با قلعه‌نویی صحبت کرد. سرمربی تیم استقلال از وضعیت تیموریان و آسیب‌دیدگی دست او بسیار ناراحت بود و مدعی شد این بازیکن یکی از مهره‌های تأثیرگذار وی در دیدار با نماینده قطر بود که نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. تیموریان استقلال را در سفر به قطر همراهی نمی‌کند اما مبعلی می‌تواند در کنار استقلالی‌ها راهی این کشور شود.

*منصور پورحیدری در حاشیه تمرین امروز در خصوص جدایی امید نمازی با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد و البته اظهارنظر جالبی داشت. وی با صراحت می‌گفت که ایران بهترین نتیجه‌اش را در مقابل آرژانتین خواهد گرفت و حتی می‌تواند این تیم را متوقف کند. پورحیدری اعتقاد داشت تجربه ۵۰ ساله‌اش در فوتبال این موضوع را به او نوید می‌دهد که ایران در مقابل آرژانتین نتیجه قابل قبولی خواهد گرفت.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس آقاوسط انجام دادند. در بخش پایانی در قالب دو گروهی زرد و نارنجی فوتبال درون‌تیمی انجام دادند که مهدی رحمتی نقش مهاجم تیم زرد را ایفا می‌کرد.

*قرار است روز سه‌شنبه تیم استقلال در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی جوانان برود که مربی‌گری آن بر عهده علی دوستی است.

تمرینات تیم استقلال فردا از ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه صبح در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان مجدداً از ساعت ۱۶ برنامه‌های تاکتیکی را پیگیری خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال روز ۲۰ اسفند ماه در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر خواهد رفت.