به گزارش افکارنیوز، محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال گهر دورود چند روزی است که ناپدید شده و کسی از او خبر ندارد. او یکشنبه هفته گذشته پس از شکست تیمش برابر شهرداری بندرعباس در راه برگشت از اتوبوس خارج می شود و از آن زمان به بعد دیگر در تمرینات گهر آفتابی نمی شود. از طرفی احمدزاده چندی پیش به عنوان مشاور باشگاه الوند همدان منصوب شد، باشگاهی که رقابت تنگاتنگی با دورودی ها برای بقا در لیگ دسته یک دارد و حالا غیبت ناگهانی او روی نیمکت گهر این شائبه را به وجود آورده که احمدزاده برای کمک به نماینده همدان دست به چنین اقدامی زده است.

اسماعیل حیدرپور مدیر عامل باشگاه گهر گفت: «برای آقای احمدزاده واقعا متاسفم. ما در این مدت با او دوستانه برخورد کردیم اما رفتار او به دور از جوانمردی بود. آقای احمدزاده من مشکلات را قبول دارم، قبول دارم که از باشگاه حمایت نشد اما ما که همیشه از شما حمایت کردیم. آقای هدایتی ۱۰۰ میلیون تومان به باشگاه کمک کرد که ۲۵ میلیون از آن را به شما دادیم اما این رسمش نبود که دست ما را در حنا بگذاری.»

حیدرپور در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «امیدوارم اتفاق بدی برای احمدزاده نیفتاده باشد اما اگر او با برنامه ریزی دست به چنین کاری زده او را نمی بخشم. آقای احمدزاده اگر این کار را از روی عمد انجام دادی امیدوارم پیش وجدان خودت راحت باشی. درست نبود که در این مقطع حساس که حکم مرگ و زندگی را برای ما داشت، تیم را رها کنی. من به عنوان مدیرعامل دست تک تک هواداران گهر را می بوسم و از آنها به خاطر سقوط تیم عذرخواهی می کنم.»

او در پایان گفت: زمانی که به لیگ برتر صعود کردیم کسی حال ما را نپرسید و تنها یک تقدیرنامه از مرکز استان برای ما فرستادند. اگر آن پولی که آقای هدایتی به دست مسئولان استان داد به تیم ما می رسید، گهر دورود به این حال و روز دچار نمی شد.