تاجر هندی خواهان پرسپولیس هست

به گزارش افکارنیوز، منابع غیررسمی بیان کردند در شرایطی که تغییر و تحولات در پرسپولیس منجر به آن شده است که اخبار مدیریتی این باشگاه به مطلبی داغ در محافل خبری و عمومی بدل شود، طبیعی است که تمرکز بسیاری از افراد متمول نسبت به خرید سهام این باشگاه با تحویل گرفتن پرسپولیس با فرمول‌های گوناگون جلب شود و به این دلیل مسئولان وزارت ورزش با تقاضای کمتری در مورد استقلال مواجه هستند.

در این ارتباط بنابر اعلام منابع غیررسمی، مسئولان وزارت ورزش به بعضی متقاضیان سهام پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند که با توجه به وجود تعدد درخواست‌ها در حوزه پرسپولیس که کار را سخت‌تر می‌کند‌، آنها روی استقلال تمرکز کنند.

شنیده می‌شود، یکی از این افراد تاجر ایرانی است که بیشتر فعالیت او در هندوستان است و او آمادگی خود را برای این امر اعلام کرده است، ‌ البته وی پرسپولیس را اولویت برنامه خود اعلام کرده است.

پیش از این شنیده شده بود یکی از دوستان دایی که خواهان سهام پرسپولیس است یک هندی تبار است ولی اخبار تکمیلی حکایت از آن داشت که منظور از آن فرد، همین تاجر ایرانی است که رقیب دوستان دایی به حساب می‌آید البته ممکن است متقاضیان سهام پرسپولیس و استقلال شخصیت‌های حقوقی از شرکت‌هایی باشند که اتباع خارجی هم در آنها سهامدار باشند.

ضمن اینکه هر خرید پرسپولیس توسط فامیل دایی این معما را پیچییدهتر کرده است. اما امیدواریم اگر این تاجر، هندی، پدر همسر دایی، فامیل دایی و ... صاحب پرسپولیس میشوند هر چه زودتر دست به کار شوند و البته بدهی پرسپولیس را بیحساب کنند چراکه کمکم کار به شکایتهای گروهی و فردی و ... رسیده است.