حاشیه اخیر مهاجم استقلال باز هم تکرار شد

به گزارش افکارنیوز، تمرین صبح تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۱ امروز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

* ظاهرا روز گذشته به برخی از بازیکنان اعلام شده بود که تمرین ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود به همین دلیل بازیکنانی مانند پژمان نوری و علیرضا نیکبخت واحدی خودشان را زودتر به محل تمرین رسانده بودند و وقتی متوجه شدند تمرین ساعت ۱۱ برگزار می‌شود از این مسئله ناراحت شدند. نیکبخت به سرپرست استقلال گفت که چرا ساعت تمرین را دقیق اعلام نمی‌کنید.

* امیر قلعه‌نویی، مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، جی‌لوئید ساموئل، ایمان مبعلی و احمدجمشیدیان به همراه ۴ ملی‌پوش غایب تمرین بودند.

* محمد قاضی همانند روز گذشته به محل تمرین آبی‌پوشان آمد اما باز هم همراه تیم تمرین نکرد. این بازیکن منتظر قلعه‌نویی بود تا در خصوص برخی از مسائل به وجود آمده صحبت کند و تا زمانی که تکلیفش روشن نشود تمرین نمی‌کند.

* اعضای کادر فنی استقلال بعد از دیدن نیکبخت به او بابت بازی خوب روز گذشته‌اش مقابل تیم جوانان ایران تبریک گفتند.

* صحبت‌های واعظ آشتیانی علیه علی فتح‌الله‌زاده به سوژه اعضای کادر فنی استقلال تبدیل شده بود.

* شب گذشته جلسه‌ای بین علی فتح‌الله‌زاده، امیرقلعه‌نویی و مهدی رحمتی برگزار شده بود. در این جلسه قلعه‌نویی و رحمتی در خصوص مشکلات استقلال صحبت‌هایی کردند که این مورد باعثشده بود امروز بازیکنان درباره جلسه شب گذشته و حرف‌های رد و بدل شده صحبت کنند

* حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال به تمرین آمد اما به دلیل وقت دندانپزشکی زود مجموعه را ترک کرد.

* بازیکنان استقلال چند دقیقه‌ای در زمین چمن مصنوعی دویدند و سپس به کار وزنه پرداختند. هنگام دویدن آرش برهانی احساس درد کرد و دیگر با آبی‌پوشان تمرین نکرد.

* تمرین نوبت عصر استقلال تعطیل است و آبیپوشان از فردا تمرینات خود را پیگیری میکنند.