الفاظ عجیب علی عسگرعلیه کاپیتان پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بدون بازیکنان ملی‌پوش از ساعت ۱۲ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین پرسپولیسی‌ها ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به هندبال و شوت‌زنی به سمت دروازه با نظر علی دایی پرداختند. در شوت‌زنی به دروازه علی دایی بارها به بازیکنان اعتراض می کرد و تاکید داشت که ضربه بازیکنان در چارچوب دروازه باشد.

*اما اتفاق عجیب تمرین امروز الفاظی بود که حمید علی‌عسگر هافبک قرمزپوشان علیه برخی بازیکنان از جمله محمد نوری به کار می‌برد که مورد تعجب هواداران قرار گرفته بود. او با الفاظی نه چندان درست که فوتبالی هم نبود محمد نوری را سرزنش می‌کرد، به همین دلیل هواداران نیز از این بابت تعجب کرده بودند.

*مهرداد کفشگری، محسن مسلمان، نورمحمدی، قاسم دهنوی، سیدصالحی و دقایقی کوتاه فرشاد قاسمی اختصاصی تمرین کردند و به فیزیوتراپی پرداختند. البته فرشاد قاسمی به دلیل عملکرد ضعیف از سوی دایی در هنگام شوت‌زنی جریمه شد و پس از دقایقی با دستور دایی به تمرین برگشت.

دایی به این بازیکن جوان تذکری جدی در مورد عملکردش در تمرینات پرسپولیس داد.

*محسن مسلمان و دهنوی زودتر از سایر بازیکنان درفشی‌فر را ترک کردند.

*تمرین پرسپولیس روز جمعه تعطیل است و قرمزپوشان برای برپایی یک اردو شنبه عازم مازندران می‌شوند.

*اما نکته جالب تمرین امروز حضور هواداران در کنار بازیکنان و گفت‌وگوی آنها با بازیکنان بود.

*علی دایی نیز هنگام شوت به دروازه وارد عمل شد و خودش هم به دروازه شوت می‌زد.

*مهرداد کفشگری امروز تمرینات ویژه‌‌ای را نسبت به سایر بازیکنان دنبال کرد.

*در تمرین امروز خبری از سرپرست یعنی محمد پنجعلی نبود.

*با دستور دایی تیم قرمز به دلیل باخت در مسابقه شوت‌زنی جریمه شد.

*دو بازیکن امیدهای پرسپولیس که در تمرین امروز حضور داشتند به همراه میلاد کمندانی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دادند تا حدی که بارها آنها را مورد تشویق قرار می‌داد.

*دروازهبانهای پرسپولیس در ابتدای تمرین اختصاصی زیر نظر بهزاد غلامپور به تمرین پرداختند و سپس به تمرینات گروهی اضافه شدند.