کمپ استقلال ۱۵۰میلیارد ارزش دارد!

به گزارش افکارنیوز، منصور پورحیدری در مورد اینکه علی فتح‌الله‌زاده صورت‌های مالی و هزینه‌های باشگاه را به هیأت مدیره ارائه کرده است یا نه، گفت: فتح‌الله‌زاده تمامی این صورت‌ها را به هیأت مدیره ارائه کرده است. مسئول مالی باشگاه و فتح‌‌الله‌زاده این صورت‌ها را به صورت ریز و دقیق تهیه کردند و حدود دو ماه پیش آنها را به هیأت مدیره باشگاه و تک‌تک اعضای هیأت مدیره دادند.

وی ادامه داد: حتی یک حسابرس هم که از بیرون آمده بود مسائل مالی را به طور دقیق بررسی کرد. در جلسه هیأت مدیره هم در مورد مسائل مالی بحثو بررسی شد و هر جا اگر ابهام و یا سوال برای اعضا پیش می‌آمد مدیرعامل استقلال کاملا پاسخگو بود و موارد را توضیح می‌داد و اینگونه نبود که فقط برگه‌ای داده شود و از آن گذر کنیم.

پورحیدری تصریح کرد: با توجه به مسائل پیش آمده در باشگاه پرسپولیس و رفتن رویانیان در مورد استقلال هم برخی مباحثی را مطرح می‌کنند اما باید بدانید که مسائل مالی استقلال و صورت‌های هزینه‌های این باشگاه کاملا شفاف و روشن است و هیچ ابهامی در این مورد وجود ندارد.

پورحیدری در مورد اینکه آیا کمپ باشگاه استقلال واقعا۱۵۰ میلیارد تومان ارزش دارد یا نه، گفت: اگر چه هنوز بخشی از سکوهای کمپ تکمیل نشده است اما ارزش ریالی کمپ به نظر من بیشتر از ۱۵۰ میلیارد تومان است شاید بر روی این کمپ به اندازه کافی تبلیغ نشده است اما در دو سال گذشته باشگاه و شخص فتحاللهزاده تلاش زیادی برای ساخت این کمپ انجام دادهاند و زمین چمن این کمپ کمک شایانی به ما کرد. در فصول گذشته ما بابت اجاره زمین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان پول پرداخت میکردیم که با توجه به برگزاری تمرینات در کمپ استقلال ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان در هزینههای استقلال صرفهجویی شده است به عقیده من کمپ باشگاه استقلال بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش دارد. من نمیخواهم احساسی صحبت کنم و یکطرفه از فتحاللهزاده دفاع کنم بلکه این صحبتهایم بر اساس منطق و مستندات ارائه شده است.