برزیل برای رقبا خط و نشان کشید

به گزارش افکارنیوز، اسکار در دقیقه ی ۱۰ با یک ضربه ی عالی نتیجه را ۱-۰ کرد و سپس پس از او با دو گل نیمار، برزیل نیمه ی اول را با نتیجه ی ۳-۰ به رختکن رفت. سپس نوبت فرناندینیو بود که با یک شوت عالی پایش به گلزنی برای تیم ملی برزیل باز شود و در دقایق پایانی نیز، نیمار هت تریک خود را تکمیل کرد.

برزیل از دقایق ابتدایی نبض بازی را در دست داشت و تنها ۱۰ دقیقه طول کشید تا توانست دروازه ی حریف را باز کند.

هالک در سمت راست خط هجومی، توپ را گرفت و سپس با یک پاس خوب پشت دفاع آفریقا، اسکار را که از تله ی آفساید به خوبی فرار کرده بود، صاحب توپ کرد و اسکار نیز با یک چیپ دیدنی، گل اول تیمش را به ثمر رساند.

آفریقای جنوبی با یک شوت توسط برنارد پارکر در پی جبران نتیجه بود که ضربه ی وی با اختلاف کمی نسبت به دروازه ی برزیل به بیرون رفت. در نیمه های نیمه ی دوم، برزیل فرصت خوبی را برای پیش افزایش فاصله از دست داد. نیمار یک توپ بسیار خوب دریافت کرد و تک به تک شد ولی دروازه بان آفریقای جنوبی به خوبی در مقابل توپ ایستاد و جلوی شوت چیپ نیمار را گرفت.

۵ دقیقه پیش از پایان نیمه، بلاخره نیمار تواست نامش را در لیست گلزن ها ثبت کند.

این مهاجم ۲۲ ساله با یک چرخش به سمت دفاع آفریقا را به هم ریخت و با یک ضربه از زیر پاهای دروازه بان، توپ را داخل دروازه قرار داد.

درست در شروع نیمه ی دوم، نیمار روی پاس بلند فرد، یک ضربه ی دیدنی زد و توانست دومین گل خودش و سومین گل برزیل را به ثمر برساند.

آیاندا پاتوسی در دقیقه ی ۶۰ به جای پارکر به میدان آمد و لحظاتی پس از به میدان آمدن، صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد که با واکنش خوب ژولیو سزار، این خطر برای سلسائو رفع شد.

دقایقی بعد، فرناندینیو با یک شوت ۳۰ متری اولین گل ملی اش را برای برزیل به ثمر رساند و در دقایق پایانی نیمار روی سانتر خوب جو، هت تریکش را تکمیل کرد.

برزیل در ۱۹ بازی گذشته تنها ۱ شکست داشته و در بازی آماده سازی جام جهانی به مصاف پاناما و صربستان خواهد رفت.