غلامحسین حسینی رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان از رایزنی با مسئولان ارتش برای در اختیار گرفتن ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان خبرداد و در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان سقف قرارداد را در لیگ دهم رعایت کرده بود گفت: واقعیت این است که این اتفاق در باشگاه سپاهان نیفتاد.
به گزارش مهر، او در مورد در اختیار گرفتن ورزشگاه ۲۲ بهمن گفت: «قرار است نشستی با امیرسرتیپ امیر نظام اکبری فرمانده ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ارتش داشته باشیم تا ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان را برای باشگاه سپاهان در اختیار بگیریم. اگر به توافق برسیم یا مالکیت آن را کلاً خریداری می‌کنیم و یا به صورت اجاره برای ۱۵ سال تملک آن را برای باشگاه سپاهان کسب ‌کنیم. البته این ورزشگاه نیاز به بازسازی و تغییرات زیادی دارد زیرا سکوهای آن تخریب شده است. اگر با مسئولان ارتش به توافق برسیم آن را به صورت کامل بازسازی خواهیم کرد.»
وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم سپاهان در فصل گذشته قانون سقف قراردادها را برای جذب بازیکنان مدنظرش رعایت کرد؟ گفت: متاسفانه در فوتبال شفافسازی نداریم اما واقعیت این است که این اتفاق افتاده و فصل گذشته در سپاهان قانون سقف قراردادها رعایت نشده است. البته به غیر از سپاهان، باشگاههای زیادی بودند که این قانون را رعایت نکردند.