نورمحمدی: صادقیان و حقیقی را نباید نابود کنیم

به گزارشافکارنیوز،رضا نورمحمدی در مورد بازی دوستانه پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی خوب، قوی و جانداری بود و به نظرم پیش از بازی با داماش به چنین مسابقه‌ای نیاز داشتیم تا شرایط‌مان را بسنجیم.

وی در واکنش به درگیری پیام صادقیان و رضا حقیقی در جریان این مسابقه اظهار داشت: نمی‌دانم چطور این اتفاق افتاد. ما حواس‌مان به بازی بود که این درگیری به وجود آمد. در مورد دلیل زدوخورد صادقیان و حقیقی حرفی ندارم اما باید بگویم این ۲ بازیکن جوان هستند. درست است که اشتباه بزرگی انجام دادند اما نباید کاری کنیم تا فوتبال‌شان نابود شود. مسئولان باید در کنار یک برخورد محکم به این قضیه منطقی نگاه کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مالی‌اش تصریح کرد: اوضاع همچنان خراب است و واقعاً نمی‌دانیم باید در این مورد به چه کسی گلایه کنیم. متاسفانه در این فصل پول درست و حسابی نگرفته‌ایم و مشکلات زیادی داریم. مشکل ماشین‌ها نیز همچنان به قوت خود باقی است. ما از مسئولان قبلی باشگاه ۲ ماشین گرفتیم که هر ۲ به مشکل خورد. خدا را شکر با تلاش آقای پروین مشکل یکی از ماشین‌ها حل شد اما مشکل ماشین دیگر همچنان پابرجاست.

نورمحمدی ادامه داد: نمیخواستم از شخص خاصی نام ببرم اما آقایان رویانیان و شیرینی رفتار خوبی با ما نداشتند. آنها ماشینی که ۹۰ میلیون ارزش داشت را به ما ۱۱۰ میلیون تومان فروختند که این اصلاً درست نبود. من با احتساب این ماشینها امسال ۲۰ درصد از باشگاه پول گرفتهام که حالا به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است. واقعاً نمیدانم چه کسی پاسخگوی مشکلات ما خواهد بود.