خط و نشان سرمربی گسترش برای فولادی ها

به گزارش افکارنیوز،مهدی تارتار سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در نشست خبر پیش از بازی فولاد خوزستان ابتدا درگذشت علی عزیزی بازیکن تیم تراکتورسازی را تسلیت گفت در ادامه درباره دیدار فردا اظهار کرد: بازی با فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما خواهد بود چون این تیم از ابتدای فصل یک تیم باثبات بوده و فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: با وجود این و ضمن احترامی که برای تیم حریف قائلیم فردا فقط برای کسب پیروزی پا به میدان می‌گذاریم و با توجه به نتایج دو هفته اخیر تیم می‌خواهیم اعاده حیثیت کنیم و فصل را با یک خاطره خوب به پایان برسانیم.

سرمربی گسترش فولاد درباره مصدوم و محروم تیم خود برای بازی فردا خاطرنشان کرد: سعید مهدی‌پور و بهزاد ذبیحی مصدومان تیم ما هستند که لیگ را تا پایان فصل از دست دادند.

وی درباره مشکلات خط دفاعی تیمش تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم برای بازی فردا از بازیکنانی استفاده کنیم که با خط حمله زهردار فولاد متناسب باشند و بازیکنانی که با انگیزه ظاهر شوند تا بتوانند سال آینده نیز در ترکیب تیم حضور یابند، در ترکیب تیم ما قرار می‌گیرند.

تارتار افزود: فردا سعی می‌کنیم جایگاه هشتمی تیم‌مان را بازیابیم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاشمان رامی‌کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تصریح کرد: ما فیلم بازی با نفت تهران را چندین بار بازبینی کردیم و مشخص شد که باخت ما در این دیدار به دلیل اتفاقات فوتبالی بود ما بعد از برد قاطع مقابل راه‌آهن در اهواز شکست خوردیم و این بدین معنی نیست که هر وقت شکست خوردیم چنین مسائلی مطرح شود.

وی افزود: حرف و حدیث‌ها به خاطر مصاحبه یکی از بازیکنان ما به وجود آمد که او در حال حاضر پشیمان است. پس از ۴۰ روز تعطیلی و با توجه به جایگاهی که تیم ما داشت انگیزه کمتری داشتیم و با خیال راحت بازی می‌کردیم. ولی بحثتبانی وجود ندارد و ما با خیال راحت سرمان را روی بالش می‌گذاریم.

تارتار درباره تنبیه فروزان و بایرامی گفت: هنوز درباره استفاده از بازیکنان تصمیم نگرفته‌ام و درباره جریمه آنها نیز کمیته انضباطی باشگاه بعد از بازی فردا تصمیم می‌گیرد.