بازیکن ۱۴۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی در لیگ برتر!

به گزارش افکارنیوز، برنامه ورزش از نگاه ۲ شب گذشته با بحثهفته پایانی لیگ روی آنتن رفت. سوال نظر سنجی این برنامه به این موضوع اختصاص داشت که کدام تیم ها به اندازه ای که هزینه کردند نتایج بهتری در لیگ سیزدهم گرفتند.

حمید استیلی، مهرداد میناوند و مهدی پاشازاده میهمانان این برنامه بودند که در خصوص اشکالات ساختاری لیگ ایران به بحثو تبادل نظر پرداختند.

استیلی مهم ترین ضعف لیگ ایران را در سال گذشته را عدم استقبال تماشاگران دانست و عدم کیفیت بازی ها را مهم ترین عامل سکوهای خالی در ورزشگاه ها خواند.

وی همچنین به نحوه بستن قرارداد بازیکنان با باشگاه ها هم اشاره کرد و گفت: سرانجام کار حرفه ای باید از یک جا شروع شود و نباید اجازه دهیم بدون آنکه سودی به باشگاه برسد بازیکن باشگاه را ترک کند.

مهرداد میناوند نیز درباره شانس قهرمانی تیم ها گفت: اگر احساسی حرف نزنم فولاد فراز و نشیب کمتری نسبت به همه تیم ها داشت.

وی درباره بازیکنان جدید در فوتبال ایران هم گفت: زمانی بازیکنان برای پیوستن به استقلال و پرسپولیس کار سختی داشتند اما حالا اینگونه نیست.

مهدی پاشازاده در ادامه این برنامه در خصوص دیدار امروز استقلال و تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی در این چند سال همیشه مقابل استقلال خوب بازی کرده و انگیزه زیادی دارد. اما امسال استقلال خیلی مظلوم بود چون بازیکنان زیادی را در اواسط فصل از دست داد.

در ادامه محمد پنجعلی روی خط آمد و گفت: متاسفانه با مطرح کردن کمک ۲ میلیاردی به پرسپولیس و انتشار آن لیست دروغین به تیم ما لطمه زدند و معلوم بود که با شروط کفاشیان نمی خواهند به ما پولی بدهند اما ما امروز تمام تلاش خود را انجام می دهیم و تا آخرین نفس می جنگیم.

میرشاد ماجدی نیز میهمان تلفنی این برنامه بود و به اتفاقات بازی با فولاد اشاره کرد. وی گفت: متاسفانه در راه فرودگاه شیشه اتوبوس ما شکست و برخورد خوبی با ما صورت نگرفت. فیلم این اتفاقات هم موجود است و آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم البته من مطمئن هستم که آقای دهکردی در جریان این اتفاقات نبود.

حسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان هم روی خط برنامه آمد و گفت: هواداران فولاد در بازی با استقلال سنگ تمام گذاشته و تیم خود را تشویق کردند. آنها خواستار بقای فرکی هستند و ما هم قول دادیم او را حفظ کنیم.

در ادامه منصور قنبرزاده روی خط آمد و ضمن امیدواری به قهرمانی تیمش گفت: ما در بحثانتشار قرارداد بازیکنان پیشگام هستیم و امیدواریم این رویه ای که تاج در نظر گرفته ادامه دار باشد.

وی تاکید کرد: بازیکنی داریم که در قراردادش آمده ۴۰۰ میلیون گرفته اما او امسال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کرده است. متاسفانه برخی باشگاه ها با پرداخت رقمهای کلان به بازیکن زندگی او را هم تباه کرده است. ما ۱۲ بازیکن زیر ۲۳ سال داریم که با مبلغ ۱۱ میلیون مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند.

در پایان این برنامه فرامرزی سرپرست سپاهان هم روی خط آمد در خصوص وضعیت کرانچار گفت: این تصمیم مدیریتی است اما به نظرم کرانچار با سپاهان در سال آینده می تواند موفق شود زیرا کمتر مربی در لیگ برتر داریم که ریسک کند و از این همه بازیکن جوان استفاده کند.