هلهله اهوازی‌ها لب کارون و شنا در سرما!

به گزارش افکارنیوز، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر در شرایطی عازم فرودگاه شد که باید ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به تهران پرواز کند، اما قرمزپوشان در ترافیک شدیدی در فاصله ورزشگاه تا فرودگاه ماندند. همین مورد باعثشد تا برخی هواداران استقلال با در دست داشتن پرچم‌های آبی با سنگ به اتوبوس قرمزپوشان حمله‌ور شوند و این در شرایطی بود که پرسپولیسی‌ها شانس آوردند که نیروی پلیس به داد آنها رسید در غیر این صورت مشخص نبود که چه بلایی سر اتوبوس قرمزپوشان که هواداران با مشت و لگد به جان آن افتاده بودند می‌افتاد.

*در اهواز نورافشانی در حال اجراست و هواداران به شدت قهرمانی فولاد و نایب قهرمانی پرسپولیس را جشن گرفته‌اند.

*تعدادی اسکیت سوار نیز به کارهای نمایشی در اطراف ورزشگاه و در داخل شهر اهواز می‌پردازند.

*هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان شادی خود را به لب کارون بردند و با موزیک‌های بندری و هلهله جشن و پایکوبی خود را راه انداختند. این در شرایطی است که آب و هوای خوزستان خنک است اما تعدادی از هواداران در آب کارون در حال شنا هستند. این شادی‌ها در شرایطی است که بانوان نیز همراه با آقایان در جشن شادی قهرمانی فولاد شرکت کردند.

*تعدادی از هواداران فولاد در اقدامی عجیب پابرهنه شدند و با درآوردن کفش‌های خود به جشن و پایکوبی می‌پردازند. پیراهن‌های غلامرضا رضایی و بختیار رحمانی در دست هواداران فولاد است.

*تیم فوتبال خوزستان امروز با برتری مقابل گسترش فولاد تبریز قهرمان لیگ سیزدهم شد.