همه در بلاتکلیفی؛ تیم ملی بدون گلر!

به گزارش افکارنیوز، اردوی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در محل هتل آزادی تهران با حضور ملی‌پوشان آغاز شد.

* قبل از عزیمت بازیکنان تیم ملی به هتل چند خانم با دسته‌های گل منتظر ورود بازیکنان بودند تا این گل‌ها را به آنها اعطا کنند.

* خبرنگاران و عکاسان‌ زیادی برای پوشش خبری این اردو به هتل آزادی آمده بودند که البته از ورود آنها به لابی جلوگیری شده و روابط عمومی فدراسیون اجازه نداد تا این تعداد با حضور در لابی هتل به انجام کار رسانه‌ای خود بپردازند.

* هنوز کارلوس کی‌روش به محل اردو نیامده و از اعضای کادر فنی تنها مارکار آقاجانیان در هتل آزادی حاضر است.

* دو توریست ایتالیایی با دیدن خبرنگارانی که برای پوشش خبری حضور ملی‌پوشان در مقابل هتل تجمع کرده بودند شگفت‌زده شده و این اقدام خبرنگاران برای آنها عجیب به نظر آمد.

* سیدجلال حسینی زمانی که به هتل رسید با دیدن یکی از عکاسانی که سیگار در دست داشت به او تذکر داد تا سیگارش را خاموش کند.

* سوشا مکانی بر خلاف سایر بازیکنان که با آژانس به محل تمرین آمده بودند با پورشه طلایی خود به هتل آزادی آمد.

* هنگامی که عکاسان قصد داشتند از مهرداد پولادی و محسن مسلمان زمانی که آنها قصد پیاده شدن از یک خودروی پراید کرایه‌ای را داشتند، عکاسی کنند با گوشزد حسینی روابط عمومی فدراسیون مواجه شده و وی به عکاسان گفت عکس گرفتن در وضعیتی که بازیکنان سوار بر پراید هستند، زشت است.

* در اردوی تیم ملی شایعه شده بود که حسین فرکی سرمربی فولاد با کی‌روش تماس گرفته است تا بازیکنان فولاد بتوانند به اردو بازگشته و این تیم را همراهی کنند.

* سوشا مکانی و بختیار رحمانی که به اردو آمده بودند با هماهنگی کی‌روش، اردو را ترک کرده تا به باشگاه فولاد بازگردند.

* بلاتکلیفی مطلقی در هتل آزادی حاکم است به طوریکه هیچکس از وضعیت اعزام یا عدم اعزام ملی‌پوشان به آفریقای جنوبی اطلاعی ندارد و حتی روابط عمومی فدراسیون در این خصوص می‌گوید از اوضاع مطلع نیستم و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیافتد.

* نبود دروازهبان در بین بازیکنان قطعی اعزامی به آفریقای جنوبی احتمال لغو این اردو را بیش از پیش تقویت کرده است.