سپاهان هم حذف شد

به گزارش افکارنیوز، در ادامه هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان ایران از ساعت ۲۲:۲۰در ورزشگاه ریاض میهمان الهلال عربستان بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید و تیم سپاهان از مرحله گروهی حذف شد.

در اکثر دقایق نیمه نخست بازی در میانه زمین در جریان بود و دو تیم به ندرت صاحب فرصت گلزنی می شدند اما در اواخر نیمه اول بازی، ناصرالشمرانی در شرایط مشکوک به آفساید درون محوطه جریمه توانست با ضربه پای راست در دقیقه ۱ + ۴۵ دروازه سپاهان را باز کند.

در ابتدای نیمه دوم بازی سالم الدوساری درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه پای راست او به تیرک افقی دروازه سپاهان برخورد کرد.

در دقیقه ۷۱ سپاهان پشت محوطه جریمه الهلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما امید ابراهیمی نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه پای راست او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۷ بازی روی اشتباه شجاع خلیل زاده، ناصر الشمرانی یک فرصت خوب گلزنی بدست آورد و با شهاب گردان تک به تک شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه او با اختلاف کمی از دروازه به بیرون رفت.

در ادامه تلاش‌های سپاهان برای به ثمر رساندن یک گل و قطعی کردن صعودش بی نتیجه ماند و سپاهان هم به سرنوشتی مشابه سرنوشت تراکتورسازی و استقلال دچار شد.

سپاهان در این بازی با ترکیب، شهاب گردان، محمدعلی احمدی، علی حمودی، احسان حاج صفی، مهدی شریفی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، سرجیو فن دیک، حسین پاپی، شجاع خلیل زاده و هادی عقیلی بازی را آغاز کرد.

الهلال نیز امروز با ترکیب سلطان البشی، محمد الشلهوب، یاسر شهرانی، سلمان الفرج، ناصر الشمرانی، کواک تهیو، دیاگو، سعود کریر، عبدالله محمد الدوساریو سالم محمد الدساری به میدان رفت.

در دیگر بازی این گروه السد میزبان الاهلی امارات بود که این بازی در نهایت با برتری دو بر یک السد به پایان رسید.

با احتساب نتایج بدست آمده الهلال با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه D قرار گرفت و به همراه السد ۸ امتیازی به دوره بعد صعود کردند.سپاهان نیز با ۷ امتیاز پایینتر از الاهلی در رده چهارم قرار گرفت.