به گزارش افکارنیوز، مصاحبه‌های تند مهدی سیدصالحی در خصوص نیمکت‌نشینی‌های سریالی‌اش باعثناراحتی علی دایی شده است. سیدصالحی جزو آن دسته بازیکنانی است که همیشه در مصاحبه‌هایش با احتیاط حرف می‌زند و سعی می‌کند آتو دست کسی ندهد. اما بعد از پایان بازی‌های لیگ سیدصالحی به شدت علیه بی‌پولی و بدقولی مسئولین پرسپولیس موضع‌گیری کرد تا حتی مصاحبه‌های این بازیکن باعثتعجب دوستان و هم‌تیمی‌هایش شود.

سید در مصاحبه‌هایش گفته بود: من هر وقت به میدان می‌رفتم جزو بازیکنان مثمرثمر پرسپولیس بودم اما ناگهان ورق برگشت و من یا نیمکت‌نشین بودم یا به سکوها تبعید می‌شدم! همین مصاحبه‌های تند در خصوص نیمکت‌نشینی به قدری علی دایی را ناراحت کرد که او به سیدصالحی پیغام داد مراقب حرف زدنش باشد چرا که هیچ بازیکنی نمی‌تواند در خصوص نیمکت‌نشینی و تصمیمات مربیان حرف بزند. بنابراین سید صالحی بعد از این که متوجه تندی حرف‌هایش و ناراحتی شهریار شد خیلی زود موضعش را تغییر داد و گفت: من با علی دایی به پرسپولیس آمدم و اگر او بماند من هم قراردادم را تمدید می‌کنم! در هر صورت تغییر موضع مهاجم پرسپولیسی‌ها که چند وقت پیش با صراحت در مورد جدایی قطعی‌اش از این تیم حرف می‌زد در نوع خودش جالب توجه است.

سیدصالحی جزو آن دسته از بازیکنانی است که هنوز نتوانسته پولش را کامل از باشگاه بگیرد و منتظر است تا تکلیف مدیریت هر چه زودتر مشخص شود. این بازیکن نیز مانند بقیه قصد دارد در صورتی که دایی خواهانش باشد قراردادش را تمدید کند. البته با توجه به درخشش عباسزاده بعید است که در فصل آینده نیز دایی سیدصالحی را در لیست ثابت خود قرار دهد. البته در صورت جذب مهاجمی دیگر از سوی دایی قطعا کار سیدصالحی برای رسیدن دوباره به ترکیب اصلی بسیار سخت و پرمشقت خواهد بود.