آخرین خبرهای داغ بازار نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی رضا حقیقی از این تیم اظهار کرد: فکر نمی‌کنم موضوعی در این رابطه مطرح باشد. هنوز صحبتی انجام نشده است. دایی هم لیست مازادی به من نداده است.


او درباره طلب باشگاه عجمان در پرونده خلعتبری گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم این مبلغ بدهی را باید پرداخت کنیم. مکاتباتی هم با آنها داشته‌ایم و به زودی با این باشگاه به توافق می‌رسیم.


رحیمی همچنین درباره برگزاری دیدار دوستانه با رئال‌مادرید پس از جام‌جهانی گفت: به تازگی پرونده این بازی را مرور کرده‌ام و باید همه جوانب را بسنجیم. اگر قرار باشد دیدار دوستانه‌ای برگزار کنیم باید با هماهنگی سرمربی تیم باشد اما این پرونده را پیگیری می‌کنم.


گفتنی است، نیلسون کوریا دروازه بان برزیلی پرسپولیس که در این دو فصل عملکرد خوبی داشته راهی کشورش شده اما در شرایطی که گفته می شود دایی به وی نیاز دارد، هنوز بازگشت وی قطعی نشده است.


بعد از اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و راه آهن افتاد و نیلسون مصاحبه کرد و گفت که مشکلات مالی باعثنتیجه نگرفتن پرسپولیس شد دایی تصمیم گرفته برای فصل بعد به فکر دیگر گزینه ها هم باشد و اگر نتوانست دروازه بان ایده آلی پیدا کند، بار دیگر به سراغ نیلسون برود.


جالب است بدانید سرمربی پرسپولیس از علیرضا رحیمی خواسته با توجه به رابطه خوبی که با رحمان احمدی دارد او را به پرسپولیس بیاورد و قرارداد نیلسون را تمدید نکند.


قرار است رحیمی جلسه ای را با احمدی برگزار کند چون خود رحیمی قرارداد گلر تیم ملی را با سپاهان در فصل گذشته منعقد کرده و می داند که احمدی با زرد پوشان قرار داد دارد.


گفتنی است، علی دایی پس از کسب اطلاع دقیق از تاریخ تولد بازیکنان زیر ۲۳ سال و امید، لیست نهایی بازیکنان مد نظرش برای فصل آینده را به انضمام زمان شروع تمرینات، اردوهای آمادگیسازی و تقویم کاری را به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.