پرسپولیس و ملوان بازیکن رد و بدل می‌کنند

به گزارش افکارنیوز، سیدمهدی سیدصالحی که با آمدن عباس‌زاده و درخشش این گلزن جوان به نیمکت ذخیره‌ها پیچ شده بود به قدری از شرایط فصل گذشته‌اش ناراحت بود که اعلام کرد به تیم دیگری ملحق خواهد شد. البته این بازیکن چندان هم مدنظر مربیان پرسپولیس برای فصل بعد نیست و دایی چندان میلی برای حفظ سیدصالحی ندارد.


مهاجم بلند قامت و گلزن فصل گذشته پرسپولیسی‌‌ها در مصاحبه‌ اخیرش گفت: «من با نظر علی دایی به پرسپولیس آمدم، در صورتی که او صلاح بداند و به من اطمینان کند علاقه‌مندم در پرسپولیس و در آسیا بازی کنم.»


اما این صحبت‌ها هم باعثرضایت دایی نشده چرا که یکی از نزدیکان سرمربی سرخپوشان گفت که سیدصالحی در لیست مازاد دایی قرار دارد. اما از آن‌جا که او جزو بازیکنانی است که هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد مسئولین این تیم قصد فروش او را ندارند.


دایی شدیدا خواهان جذب جلال رافخایی است. مهاجم گلزن ملوان بندرانزلی که فصل گذشته در صدر جدول گلزنان لیگ حضور داشت حالا در آستانه پرسپولیسی شدن است.


اما دایی و رحیمی قصد دارند سیدصالحی و رافخایی را با یکدیگر مبادله کنند. البته هنوز چیزی در این مورد علنی نشده اما به نظر میرسد سیدصالحی با پیشنهاد پرسپولیسیها موافقت نکند زیرا او در جمع دوستان گفته اگر قرار باشد از جمع سرخها جدا شوم ترجیح می دهم در یک تیم تهرانی فوتبالم را دنبال کنم.