درخواست پله از مردم برزیل

به گزارش افکارنیوز، برزیل میزبان بیستمین دوره جام‌جهانی در ماه‌های گذشته با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است. علاوه بر شرایط ورزشگاه‌ها، اعتراض‌های مردم به برگزاری جام جهانی در برزیل و هزینه‌ بالای آن مشکل دیگری را برای کشور میزبان ایجاد کرده است.

پله، ستاره سابق تیم ملی برزیل از هواداران فوتبال این کشور خواست دست از اعتراض بردارند و تیم ملی‌شان را حمایت کنند.

پله در گفت‌وگو با شبکه CNN گفت: مردم برزیل حق دارند برای داشتن امکانات و شرایط اجتماعی بهتر و اعتراض به فساد سیاسی تظاهرات کنند اما بازیکنان مسئول این مشکلات نیستند. جام جهانی رویداد بزرگی است و مردم برزیل باید از حضور تیم ملی کشورشان حمایت کنند. فوتبالیست‌های برزیلی همیشه چهره خوبی از کشور ما به مردم جهان نشان دادند و باید مورد حمایت قرار گیرند. امیدوارم که در جام جهانی شاهد " هو " شدن بازیکنان برزیلی نباشیم.

پله درباره تیم‌های مدعی در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: فوتبال همیشه مانند یک جعبه شگفتی است و در هر بازی امکان شگفتی‌سازی وجود دارد. تیم‌های اسپانیا، آرژانتین، ایتالیا و آلمان تیم‌های خوبی هستند که در کنار برزیل از مدعیان قهرمانی در جام جهانی محسوب میَ‌شوند اما به نظرم برزیل همچنان زیباترین فوتبال را در جهان ارائه می‌دهد و بهترین تیم جهان است. امیدوارم برزیل بتواند در جام‌جهانی ۲۰۱۴ ششمین قهرمانی در جام‌جهانی را به دست آورد.

برزیل در جامجهانی ۲۰۱۴ در گروه نخست این رقابتها با تیمهای کرواسی، مکزیک و کامرون همگروه است.