باید خواهرم را از پیش رو بردارم!

به گزارش افکارنیوز، الهه منصوریان اظهار کرد: من چهار سال قبل در بازی‌های آسیایی گوانگجو مدال برنز گرفتم که نخستین مدال بانوان ایران در ادوار مختلف بازی‌های آسیایی بود. در آن دوره حریف چینی قهرمان شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای اعزام به بازیهای آسیایی اینچئون فیکس شده است افزود: هم اکنون در وزن ۵۲ کیلوگرم در اردوی تیم ملی حضور دارم و باید در مسابقات انتخابی شرکت کنم تا در این وزن فیکس شوم. در این وزن سهیلا منصوریان(خواهرم)، سامره کیانی و سوده عزتی هم حضور دارند که همگی حریفان خوبی هستند.

قهرمان ووشوی جهان در پاسخ به این سوال که حریف اصلی‌اش در این وزن چه کسی است گفت: همه حریفان خوب هستند ولی فکر می‌کنم رقیب اصلی من خواهرم است که در این وزن قهرمان ایران شده است. ما بارها با هم مبارزه کرده‌ایم و نحوه مبارزه را هم به خوبی می‌شناسیم و همین مساله کار را سخت می‌کند و مشخص نیست که کدام یک در این وزن فیکس می‌شویم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که اگر برای بازیهای آسیایی اینچئون فیکس شد فکر می‌کند چه مدالی کسب کند گفت: تمام تلاشم این است که بتوانم بهترین مدال را بگیرم. من سال قبل در این وزن با شکست همه حریفان قهرمان جهان شدم و همه حریفان آسیایی‌ام را به خوبی می‌شناسم. البته هنوز نمی‌شود گفت که چه مدالی می‌توان کسب کرد ولی تلاشم برای خوش رنگترین مدال است.

او در مورد شرایط اردوهای تیم ملی گفت: شرایط اردویی ما نسبت به چهار سال قبل خیلی بهتر است و اکنون در مرحله آمادهسازی قرار داریم. برخی میگویند شرایط اردویی چندان مناسب نیست اما شرایط ما خوب است و زیر نظر مربی چینی خود به خوبی کارها را دنبال میکنیم.