اخرین رنکینگ جهانی نوشاد عالمیان

به گزارش افکارنیوز، رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی پینگ پنگ(ماه می ۲۰۱۴) اعلام شد و نوشاد عالمیان با توجه به نتایج ضعیفی که مقابل حریف اسلواکی در مسابقات جهانی ژاپن به دست آورد، سقوط ۲۸ پله ای را در رده‌بندی جهانی تجربه کرد و به رده ۸۴ دنیا رسید.

افشین نوروزی در بین ۱۰ راکت بدست اول ایران تنها پینگ پنگ بازی بود که صعود چندین رده‌ای را در این ماه تجربه کرد و توانست با عملکرد قابل توجه خود در مسابقات جهانی به رتبه ۱۹۹ دنیا برسد تا با پیشی گرفتن از نیما عالمیان دومین پینگ پنگ باز برتر ایران لقب گیرد. نیما عالمیان هم با دو پله سقوط در رده ۲۰۸ دنیا قرار گرفت.

پوریا عمرانی هم که به همراه سه ملی پوش دیگر در مسابقات جهانی توکیو حضور داشت، نتوانست رده خود را در این ماه ارتقاء دهد و حتی با این که در تنها بازی خود مقابل حریف اسلواک پیروز شده بود، اما با سقوط ۸۴ پله ای در رده ۴۷۱ قرار گرفت.

در این ماه هم با توجه به حضور نداشتن اخلاق پسند در مسابقات بین المللی، خبری از بازگشت او به رده بندی جهانی نیست و احدی، لطف الله نسبی، مالمیر، احمدی فر و میرالماسی دیگر پینگ پنگ بازانی هستند که با پایین آمدن چندین رده ای خود در این ماه روبرو شدند.

رنکینگ پینگ پنگ بازان برتر ایران و جهان به شرح زیر است:(اعداد داخل پرانتز مربوط به رنکینگ ماه گذشته ورزشکاران است)

۱ - چو چین – چین(۱)

۲ - ما لانگ – چین(۲)

ژانداک فان – چین(۳)



۸۴ - نوشاد عالمیان(۵۸)



۱۹۹ - افشثن نوروزی(۲۳۰)



۲۰۸ - نیما عالمیان(۲۰۶)



۲۲۶ - مهران احدی(۲۸۲)



۳۴۲ - میدیا لطف الله نسبی(۳۲۴)



۳۵۸ - واحد مالمیر(۳۴۲)





۴۰۱ - عارف احمدی فر(۳۷۴)



۴۷۱ - پوریا عمرانی(۳۸۷)



۴۵۶ - امین میرالماسی(۴۲۹)

...