درخواست انصاریان از دایی و کریمی

به گزارش افکارنیوز، علی انصاریان افزود: فکر می‌کنم هم علی دایی وهم علی کریمی را خوب می‌شناسم، علی دایی به عنوان بزرگتر تیم باید به مصالح تیم خود فکر کند ولی از سوی دیگر باعثتاسف خواهد بود. اگر شرایطی فراهم نشود بازیکن مثل علی کریمی نتواند با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کند و من امیدوارم این دو نفر بتوانند مسایلی که در گذشته وجود داشته است را کنار بگذارند و به خاطر پرسپولیس و هواداران هم کارکنند.

وی درباره اینکه فکر نمی‌کند، اقدام بعضی هواداران درحمایت از کریمی شرایط را برتر کرده و دایی را نسبت به آینده، درصورت حضور کریمی نگران کند.

وی ادامه داد: آن ‌ها از روی دوست داشتن زیاد این حرکت را انجام دادند، یک چیزهایی خواندم و شنیدم شعارهایی دادند که شرایط را سخت تر کرد اما بالاخره هر یک از ما ممکن است از دوست داشتن زیاد، حرکتی کنیم که به سود طرف مورد نظر نباشد، اینکه دایی و کریمی با هم کارکنند، کمی دور از ذهن است اما نشدنی نیست. من امیدوارم مشابه آنچه بین امیرقلعه نویی وفرهاد مجیدی روی داد را بین دایی وکریمی شاهد باشیم. برای دایی هم خوب می‌شود، او الان با تجربه‌تر شده است و اگر بتواند توانایی کریمی را درخدمت بگیرد کمک خوبی برای تیم و او خواهد بود.

انصاریان سپس درباره تغییرات مدیریتی که در پرسپولیس خاطر نشان کرد: این‌که بگوییم رحیمی سپاهانی بوده، حرف درستی نیست. او یک مدیر است. مهم این است که کارنامه خوبی دارد نباید از الآن نسبته به او گارد گرفت. فوتبالی بوده و تجربه مدیریتی بالایی دارد. نسبت به خیلی از مدیرانی که آمده‌اند ویژگی‌های مثبت بیشتری دارد. البته در سوی مقابل نباید فکر کنیم چون در جای دیگر موفق شد، در پرسپولیس نیز، همان‌طور است. پرسپولیس با همه متفاوت است. حتی استقلال هم شبیه آن نیست، چه برسد به این‌که سپاهان را مقایسه کنیم، البته من خودم امیدوارم رحیمی موفق باشد. درباره هیأت مدیره غیر از زادمهر و استیلی بقیه را نمی‌شناسم. در وهله اول امیدوارم فوتبالی‌های هیأت مدیره تماشاچی نباشند و واقعا نظر خود را نشان بدهند. نفرات دیگر هم گویا اقتصادی هستند، پس بی‌حساب و کتاب نیامده‌اند و امیدوارم برای پرسپولیس مفید باشند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: الآن خیلی مهم است که طلب بازیکنان تیم هرچه زودتر پرداخت شود و نفرات مورد نظر جذب شوند تا یک تیم خوبی برای آسیا بسته شود.

وی افزود: از سوی دیگر اعتقاد دارم در این فوتبال سقف قرارداد یک بازیکن نباید بیش از ۵۰۰ میلیون تومان باشد، غیر از یک‌سری که انگشت شمار هستند. همین پول هم برای خیلی از فوتبالیست‌های امروز زیاد است. در عوض می‌توانند شرط بگذارند. مثلااگر تیم قهرمان شد ۶۰ - ۷۰ درصد قرارداد برود. بالاخره بازیکن هم باید انگیزه داشته باشد که در طول یک سال خودش را حفظ کند چون بدون موفقیت پول زیادی را از دست می دهد. به بازیکن هم ربطی ندارد دستی چقدر گرفته است.

انصاریان در پایان گفت: فقط امیدوارم هیأت مدیره جدید اگر بدهی را کم نکرد، آنرا اضافه نکند. اینکه چطور ۷۰-۸۰ میلیارد تومان بدهی بالا آمدهاست، با عقل جور در نمیآید. من نمیدانم آمار رویانیان چه کار کرد که اینطور شد، اما امیدوارم، بدهی دیگر بیشتر از این نشود.