توضیحات صادقیان در خصوص پیغام جنجالی‌اش

به گزارش افکارنیوز، پیام صادقیان درباره پیام عجیبی که روی صحفه اینستاگرامش پس از خط خوردن از تیم ملی گذاشت عنوان کرد: من نظرم را بیان کردم و فکر می کنم همه چیز در آن متن وجود دارد. نیازی به توضیح اضافی هم نیست و امیدوارم بتوانم روزهای خوبی در فوتبالم در آینده داشته باشم.


وی درباره اینکه آیا منظورش از فردی که باعثجدایی او از تیم ملی شده بود جواد نکونام است یا نه گفت: من در این باره کلی حرف زدم. مانده ام به چه دلیل باید از تیم ملی کنار بروم. در اردوی آفریقا شرایط خوبی داشتم و پا به پای سایر بازیکنان دویدم و بدنسازی سختی را سپری کردم. نمی دانم گناهم چه بود که در این مطقع کنار بروم. اسمی از کسی هم نمی آورم تا با آینده فوتبالم بازی نشود.


هافبک پرسپولیس افزود: خدا شاهد است همین حالا از بسیاری از کشورهای اروپایی پیشنهاد دارم و مطمئن هستم اگر به برزیل می رفتم می توانستم در بزرگترین باشگاهها بازی کنم و حتی می خواستم با تلاش زیاد پدیده جام شوم. متاسفانه اجازه ندادند مسیر پیشرفتم کامل شود و این اتفاقات خوب بیفتد. هر چند آن بالا خدایی هست و به طور حتم فرصت برای من هنوز وجود دارد. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.


صادقیان تاکید کرد: فصل سختی را سپری کردم و خیلی خسته ام. به چند روز استراحت نیاز دارم و امیدوارم پس از آن بهترین تصمیم را برای فصل آتی بگیرم.