منتظر پیشنهاد سرخپوشان هستم

به گزارش افکارنیوز، «علی کریمی به چه تیمی می‌رود»، «علی کریمی خداحافظی می‌کند یا…»، «علی کریمی به پرسپولیس بر می‌گردد» و علی کریمی… این‌ها سئوال‌هایی است که این روز‌ها در فضای فوتبال به طور جدی مطرح می‌شود.


به هر حال علی کریمی همیشه " خاص " بود و اسمی هیجان انگیز که فضای فوتبال را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، حتی در شرایطی که به دلیل سن و سال بالا خبر چندانی از آن هنرنمایی‌های درون زمین نیست و به بازیکنی " ایستا " تبدیل شده است.


در شرایطی که خبر از تلاش پرسپولیسی‌ها برای آشتی دایی و کریمی داده می‌شود و از طرفی ذوب آهن دنبال جذب او است و همچنین تراکتورسازی بی‌میل نیست که قرارداد هشت محبوبش را تمدید کند، شنیده می‌شود یحیی گل محمدی که رابطه خوبی با او دارد تحت هر شرایطی دنبال این است تا در علی کریمی را در اختیارش داشته باشد و به همین دلیل در تماسی با همبازی قدیمی‌اش که اتفاقا در پرسپولیس هم رابطه خوبی داشتند، به او گفته که برای بستن قرارداد عجله نکند تا تکلیفش با نفت یا تیم دیگری مشخص شود.


شواهد نشانگر این است که کریمی، بودن در کنار یحیی را با حضور در تراکتور و ذوب آهن و یا هر تیم دیگری ترجیح می‌دهد، البته به غیر از پرسپولیس، چرا که او بار‌ها اعلام کرده که آرزویش خداحافظی از فوتبال با پیراهن پرسپولیس است.


با توجه بهشناختی که از علی دایی موجود است، باید گفت که کریمی این روزها منتظر روشن شدن تکلیف گل محمدی است تا آخرین قرارداد عمر خود را هم ببندد و بعد از پایان لیگ چهاردهم، خداحافظ فوتبال.