حاضرم دایی و کریمی را آشتی بدهم

به گزارش افکارنیوز، پرسپولیس بعد از تغییرات مدیریتی حالا روزهای جدیدی را تجربه می‌کند. این در حالی است که علی دایی درصدد آماده کردن فهرست بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده است و در این زمینه جلساتی با علیرضا رحیمی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس برگزار کرده است.


مجتبی محرمی بازیکن اسبق پرسپولیس هم امیدوار است که با آمدن رحیمی، مشکلات و حاشیه‌های سال گذشته از بین برود. محرمی در مورد شرایط پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.


* نظرت در مورد مدیرعامل جدید پرسپولیس چیست؟

- در فوتبال ایران کافی است تا یک نفر مدیرعامل پرسپولیس یا استقلال شود و همه خیلی زود شروع به نظر دادن کنند. رحیمی یک مدیر ورزشی است که کارنامه‌‌اش مشخص است ولی قضاوت در مورد عملکرد او در پرسپولیس زود است. ما باید منتظر زمان باشیم تا او کارش را انجام دهد و بعد قضاوت کنیم.


* برخی از پیشکسوتان پرسپولیس انتقاد کرده‌اند که چرا یک اصفهانی مدیرعامل شده است. نظر شما چیست؟

- در گذشته هم بعد از انتخاب مدیران پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شد و این مسائل طبیعی است. اگر رحیمی تهرانی نیست ولی ایرانی است و نباید چنین انتقادهایی صورت بگیرد. ما باید منتظر عملکرد او بمانیم و بعد نظر بدهیم.


* فکر می‌کنید مهمترین تغییرات رحیمی در پرسپولیس در چه زمینه‌هایی باید باشد؟

- به ‌هر ‌حال ایشان همه چیز را در نظر خواهند گرفت. به نظر من حل مشکلات مالی و برطرف کردن حاشیه‌ها از همه چیز مهمتر است. الان هم که ماندن علی دایی قطعی شده و امیدوارم تکلیف بازیکنان هم مشخص شود تا مشکلی برای شروع تمرینات به وجود نیاید.


* امسال هم قرار است با پرسپولیس همکاری کنید؟

- پارسال برای من سال خوبی بود و راضی بودم. من مشکلی بابت کمک کردن به پرسپولیس ندارم ولی باید دید شرایط چطور خواهد شد. فعلاً که در مورد فصل بعد حرفی با من زده نشده است.


* در مورد ماندن دایی چه صحبتی دارید؟

- او قرارداد ۳ ساله امضا کرده و باید می‌ماند. دایی حالا روی تیم شناخت بیشتری دارد و می‌تواند پرسپولیس را برای فصل بعد تقویت کند. قطعاً ماندن او به نفع این تیم است.


* بعضی از هواداران علی کریمی از باشگاه خواسته‌اند که او به پرسپولیس برگردد. فکر می‌کنید علی دایی چراغ سبز نشان بدهد؟

- در مورد جذب بازیکن هیچ ‌کس به غیر از سرمربی نمی‌تواند نظر بدهد و در این مورد علی دایی تصمیم‌گیرنده است. یک مربی مسئول نتایج تیم است، بنابراین در مورد مسائل فنی باید همه چیز را به دایی واگذار کرد. کریمی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده ولی باید گفت که با خیلی از پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی پرسپولیس برخورد خوبی صورت نگرفته است. من فکر می‌کنم اول باید بین دایی و کریمی صلح برقرار شود.


* آیا شما حاضر هستید در این زمینه پیشقدم شوید؟

- من هر کاری از دستم برآید انجام خواهم داد تا دایی و کریمی آشتی کنند. من معتقدم اول باید مشکلات و حرف و حدیث‌ها برطرف شود تا فضای لازم برای این دو نفر به وجود بیاید تا همکاری کنند. من دوست دارم کریمی به پرسپولیس برگردد.


* پرسپولیس فصل بعد می‌تواند قهرمان شود؟

- این موضوع بستگی به شرایط تیم دارد. من امیدوارم با اضافه شدن نفرات جدید و کمتر شدن حاشیه‌ها، پرسپولیس قهرمان شود.