چه کسانی در جام جهانی شانس تصاحب کفش طلا را دارند؟

به گزارش افکارنیوز، در تمام ادوار برگزاری رقابت‌های جام جهانی گل‌هایی که از خط دروازه‌ها عبور می‌کند بیشترین نظر را به خود جلب می‌کند و افرادی که این گل‌ها را حتی در یک کار گروهی به ثمر می‌رسانند مورد توجه قرار می‌گیرند.

در شرایطی که گلزنان بزرگی مانند زلاتان ابراهیموویچ و گرت بیل در این جام حضور ندارند، چهره‌های شاخصی مانند مسی، رونالدو، سوارز و … به عنوان موتور گلزنی تیم‌هایشان نمود پیدا می‌کند.

سایت بلیچر به پیش‌بینی کسانی که می‌توانند بیشترین گل را به ثمر رسانند پرداخته و نامزدهای دریافت آقای گلی یا همان کفش طلا را معرفی می‌کند.

*لیونل مسی

فوروارد آرژانتینی باشگاه بارسلونا پس از سپری کردن مصدومیت در این فصل هم اکنون آماده گلزنی برای کشورش است، او که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۱۰ گل به ثمر رساند با قرار گرفتن در میان دو مهاجم دیگر مانند گونزالو هیگوائین و سرخیو اگوئرا شانس زیادی برای باز کردن دروازه حریفان خواهد داشت.




*کریس رونالدو


مرد سال فوتبال جهان این روزها اوقات خوشی را به همراه باشگاه پرآوازه‌اش، رئال مادرید سپری می‌کند و پس از به ثبت رساندن رکورد در لیگ قهرمانان و لالیگا آماده ثبت رکورد جدید دیگری است و چشمانش را برای رقابت دیگری با لیونل مسی باز کرده است.

*لویس سوارز




لقب بهترین بازیکن سال فوتبال باشگاه انگلیسی به نام لویس سوارز اروگوئه‌ایی ثبت شد او که با ۳۱ گل و آمار بالای خود لیورپول را تا مرز قهرمانی لیگ پیش برد، می‌تواند رقابت تنگاتنگی را با رونالدو و مسی داشته باشد.

* نیمار

ستاره جام کنفدراسیون‌ها که درنهایت با زدن ۴ گل قهرمانی تیمش را رقم زد وامسال به عنوان نماینده کشور میزبان حضور می‌ِیابد نیز یکی از بحث‌های این جایزه است، علاوه براین نقش برزیلی‌ها که اوج تکنیک و تاکتیک را به نمایش می‌گذارند و همه ارائه دهنده فوتبال از نوع جوکوبونیتو بوده‌اند را نمی‌توان فراموش کرد، نیمار برزیلی که در ۴۷ حضورش ۳۰ گل به ثمر رسانده است یکی از مدعیان اصلی است.




* دیگو کاستا

بازیکن برزیلی الاصل تیم ملی اسپانیا و مدافع عنوان قهرمانی که هم اکنون خود را با اسپانیا و تیم ملی کشورش پس از به ثمر رساندن ۳۶ گل در لیگ این کشور وفق داده است نیز یکی از شانس‌های تصاحب این تیم به شمار می‌رود وباید دید آیا او می‌تواند خود را به صدر جدول مدعیان برساند.



* توماس مولر

هر چند عده زیادی مولر را به جز مدعیان در قیاس با گلزنان دنیا نمی‌دانند اما او کسی است که در جام‌جهانی ۲۰۱۰ این ادعا را داشت، وی در فصل جاری با بایرن مونیخ فصل رویارویی را سپری کرد و در هر دو مسابقه یک گل به ثمر رساند، اما گل‌هایی را به ثمر رساند که در دقایق حساس بازی سرنوشت بازی را تغییر می‌داد.