به گزارش افکارنیوز، آندرانیک تیموریان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در مورد اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: اردویی که در آفریقای جنوبی داشتیم محک نسبتا خوبی برای ما بود ولی در این اردو ترکیب‌مان کامل نبود زیرا تعدادی از بازیکنان تیم ملی درگیر بازی‌های باشگاهی بودند. انشاءالله لژیونرها به تیم ملی اضافه می‌شوند و با نیروی مضاعف کار را ادامه می‌دهیم.

تیموریان در مورد وضعیت مصدومیت دستش نیز گفت: پس از بازی با کره و همچنین بازی برابر الشباب دچار مصدومیت شدم اما حالا وضعیتم خوب است و باید کمی مراقبت کنم.

بازیکن تیم ملی در مورد احتمال نرسیدن برخی از لژیونرها مانند نکونام به اردوی اتریش خاطرنشان کرد: من هم در حد و حدیثو از رسانه‌ها این موضوع را مطلع شدم. امیدوارم هر چه صلاح است همان اتفاق بیفتد و بازیکنانی که با باشگاه‌شان قرارداد دارند باید با صلاحدید آنها در اردو حضور پیدا کنند.

وی با تأکید بر حمایتش از مبالغ دریافتی فوتبالیست‌ها یادآور شد: در تمام دنیا فوتبالیست‌ها پولی که می‌گیرند از بازیکنان ایرانی بیشتر است. به هر حال یک بازیکن در سطح اول فوتبال مملکتش بازی می‌کند و ملی‌پوش است و حق هم دارد میلیاردی بگیرد. مگر چند نفر اینگونه است. ضمن اینکه این پول‌ها چیزی نیست که ما به زور گرفته باشیم. ما حق‌مان را می‌گیریم و در قبالش مالیات‌مان را هم به دولت محترم تقدیم می‌کنیم.

او همچنین تصریح کرد در مورد فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته است.

تیموریان اظهار داشت: ما فرصت زیادی را از دست داده‌ایم و امیدوارم از این ۳۰ روزی که تا جام جهانی باقی مانده، استفاده کنیم.

هافبک تیم ملی در کیفیت لباس‌های تمرین عنوان کرد: هفته گذشته در مورد این موضوع صحبت کردم و نمی‌خواهم دوباره به آن بپردازم. انشاءالله این موضوع حل شود. این تی‌شرت‌ها در شأن تیم ملی نیست و باید لباس‌های با کیفیت‌تری تهیه شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار رادیو آلمان که از او در مورد صعود تیم ملی پرسید، گفت: همه تلاشمان را میکنیم که بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. فکر میکنم که میتوانیم این کارها را انجام دهیم. کار مشکلی است اما غیر ممکن نیست. بازی مقابل نیجریه مهمترین بازی ما خواهد بود و اگر بتوانیم در این دیدار نتیجه بگیریم میتوانیم موفق شویم.