مشکل اصلی برزیل برای جام جهانی

به گزارش افکارنیوز، در شرایطی که تنها سه هفته به برگزاری رقابت‌های جام جهانی باقی مانده است برزیل میزبان این رویداد ورزشی بزرگ دنیا با مشکلاتی روبرو است که جای نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.


** آماده نبودن ورزشگاه‌ها


۱۲ ورزشگاه میزبان رقابت‌های جام جهانی برزیل خواهند بود اما این در حالی است که هیچ کدام آنها هم اکنون آماده نیستند چرا که کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و باید روند ساخت و بازسازی‌شان‌ تکمیل شود.


** اعتراض مردمی به برگزاری این رقابت‌ها


سال گذشته موج زیادی از اعتراضات در پی برگزاری جام کنفدراسیون‌ها شکل گرفت که به خاطر وضعیت اقتصادی این کشور بود که برزیل که مشکلات عدیده مالی دارد چرا باید با صرف هزینه های بسیار این میزبانی پرخرج را قبول کند.


** اختلاف زمانی


کشور برزیل در نیمکره جنوبی قرار گرفته و با کشورهای که برای حضور در این آوردگاه می‌آیند اختلاف زمانی زیادی دارد و همین مسئله و بازی کردن در زمانیکه وقت خواب بازیکنان است به سلامتی آن‌ها آسیب می‌رساند.


**جنگ‌های داخلی


برزیل به دلیل اعتراضات مردمی درگیر جنگ‌های داخلی است که محیط امنیتی و مکانی بدی را در این کشور حکمفرما کرده است و بسیاری برزیل را به کشورهایی مانند افغانستان و عراق که درگیر جنگ هستند لقب خطر آدم ربایی داده‌اند.


** آدم ربایی!!


اخیرا در برزیل گروهی به نام بوپه شکل گرفته است که اقدام به کارهای تروریستی و آدمربایی میکنند مسئلهایی که بیش از همه توریستهایی را که به این کشور سفر خواهند کرد را نگران میکند به طوریکه وزیر امور خارجه ژاپن اخیرا نسبت به انجام اقدامات امنیتی در این خصوص به دولت برزیل تذکر داده است.