به بازگشت به استقلال فکر می کنم!

به گزارش افکارنیوز، یکی از انتقال های پر حاشیه فصل گذشته ی لیگ برتر علی حمودی بود. این بازیکن که در لیست قلعه نویی حضور داشت و سرمربی آبی پوشان حسابی روی ماندنش تاکید داشت با یک قرارداد سنگین راهی سپاهان شد تا قلعه نویی تا انتهای فصل از جدایی حمودی اظهار ناراحتی کند.


اما فصل اول حضور حمودی در سپاهان چندان موفقیت آمیز نبود و سپاهانی ها امروز با وریا غفوری مدافع راست فصل گذشته ی نفت تهران قراردادی دو ساله را امضا کردند و همین باعثشد گمانه زنی ها بابت خروج حمودی از سپاهان آغاز شود.


این بازیکن جنوبی امسال هم در لیست امیر قلعه نویی حضور دارد و به نظر می توان او را در فصل آینده با لباس استقلال فرض کرد.


خود حمودی در این خصوص می گوید: من خاطرات خوبی با استقلال دارم و با این تیم قهرمان لیگ شدم و حسابی در اوج بودم. از تماشاگران این تیم خاطرات خوبی دارم و همیشه استقلال را دوست دارم.


البته گفته میشد حمودی با سپاهان یکسال دیگر قرارداد دارد و همین شاید باعثایجاد مشکل در انتقال این بازیکن به تیم دیگری شود، اما حمودی در این خصوص هم می گوید: درست است که قرارداد من با سپاهان دو ساله بوده است، اما سال دوم قراردادم مشروط بوده است و بدون مشکل خاصی می توانم از این تیم جدا شوم.



در آخر حمودی درباره ی بازگشت به استقلال می گوید: هنوز که از سوی مسئولین این تیم پیشنهادی به من نشده است، اما اگر پیشنهادی شود مطمئنا به بازگشت به استقلال فکر خواهم کرد.