اجاره‌ی خانه یک فوتبالیست در جام‌جهانی + عکس

به گزارش افکارنیوز، رونالدینیو اگرچه در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور نخواهد داشت اما توانسته نام خود را در آستانه برگزاری این رقابت‌ها سر زبان‌ها نگه دارد.


طبق گزارش نشریه اسپورت، ستاره پیشین بارسلونا به جمع هزاران برزیلی پیوسته که قصد دارند فرصت فراهم شده از میزبانی کشورشان از جام جهانی ۲۰۱۴ را مغتنم شمرده و از آن برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنند. رونالدینیو قصد دارد این کار را با اجاره دادن خانه‌اش در شهر ریودوژانیرو در یک ماه برگزاری جام جهانی در برزیل انجام دهد.


او در صفحه شخصی خود در سایت توئیتر پستی با عنوان «این پیام برای آنهایی که شک داشتند من خانه‌ام را اجاره می‌دهم» قرار داده است و در آن لینکی برای رسیدن سایتی که شرایط اجازه منازل او را شرح می‌دهد، گذاشته است.


لینک قرارداده شده در صفحه شخصی رونالدینیو کاربران را به اعلامیه‌ای که در آن شرایط اجاره عمارت مجلل خود در منطقه بارا دا تیجوکا در غرب شهر ریودوژانیرو توضیح داده شده است، می‌رساند. در این اعلامیه آمده است هر کسی که خواهان یک روز اقامت در منزل مجلل رونالدینیوست، باید روزانه رقمی معادل ۱۵ هزار و ۴۵۴ دلار بپردازد. طبق این آگهی رقم اعلام شده فقط برای سکونت هشت نفر در نیمه اول ماه جولای است و به ازای هر نفر اضافی ستاره پیشین سلسائو مبلغ اجاره را بالا خواهد برد.


منزل مجلل رونالدینیو که مطمئناً تعداد کمی از ۶۰۰ هزار مسافر تخمین زده شده برای جام جهانی از عهده اجاره آن برمیآیند، دارای هزار متر مربع مساحت است و پنج اتاق و امکانات رفاهی زیادی همچون استخر، سونا، باربیکیو، اتاق سینما، شومینه، اتاق مدیتیشن (تمدد اعصاب)، سالن یوگا و حتی استودیو ضبط موسیقی دارد. این خانه به دلیل حضور رونالدینیو در شهر بلو هوریزنته برای بازی در اتلتیکو مینیرو، فعلاً خالی از سکنه است.