به گزارش افکارنیوز، جلسه هیأت‌مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شد و بهرام افشارزاده در خصوص این جلسه اظهار داشت: امروز سومین جلسه هیأت‌مدیره را برگزار کردیم و در آن علی نظری جویباری به عنوان معاون ورزشی، امین نوروزی به عنوان سرپرست کمیته پزشکی، گودرزی هم به عنوان معاونت کمیته انضباطی باشگاه استقلال و بزرگی به عنوان معاونت حقوقی انتخاب و معرفی شدند و در جلسات بعدی تکلیف سایر کمیته‌ها را مشخص می‌کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز در خصوص کادر فنی صحبتی انجام نشد و در جلسات بعدی موضوعات را بررسی می‌کنیم. در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ما کمپ استقلال و بحثمالکیت است. خودمان سخت پیگیر هستیم تا این مشکلات را هرچه زودتر برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خاطرنشان کرد: ‌ لیست بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی به دستم رسیده است و فردا یا پس‌فردا در این خصوص جلسه‌ای را با قلعه‌نویی برگزار می‌کنیم. اعضای کادر فنی هم با توافقی قلعه‌نویی و با مشورت من انتخاب خواهند شد.

افشارزاده با بیان اینکه در حال حاضر زمانی را از دست نداده‌ایم، عنوان کرد: ما چند بازیکن را جذب کرده‌ایم اما دلیلی نمی‌بینیم که فعلاً نامی از آنها مطرح کنیم.

وی در مورد بحثبودجه باشگاه گفت: کاری که سازمان لیگ آغاز کرده خوب است و ما سعی می‌کنیم دستورات تاج را به خوبی اجرا کنیم تا مشکل ایجاد نشود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اطلاع‌رسانی و احترام به رسانه‌ها اظهار داشت: ‌ بنده در این مدت همیشه به رسانه‌ها احترام گذاشته‌ام و مطمئن باشید وقتی شرایط ما خوب باشد در خدمت رسانه‌ها خواهیم بود.

افشارزاده در مورد حضور تاج در جلسه هیأت‌مدیره عنوان کرد: تاج برای تعیین سقف بودجه نیامده بود بلکه خودم وی را دعوت کردم تا در جلسه حضور داشته باشد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که موضوع پرداخت ۲۱ میلیون برای هزینه آژانس از طرف مسئولان باشگاه استقلال به منظور رفت و آمد چیست، گفت: مسئولان باشگاه استقلال با یک شرکت قرارداد بسته بودند، من در آن زمان حضور نداشتم که بخواهم جوابگوی این موضوع باشم.

جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال هماکنون ادامه دارد.