به گزارش افکارنیوز، امید عالیشاه که امروز در دفتر مدیر عامل باشگاه حضور پیدا کرده بود، در خصوص جلسه‌اش با وی گفت: جلسه‌ای با آقای رحیمی داشتم. مشکل قرارداد ندارم. سال قبل دو ساله قرارداد بستم و فصل آینده بازیکن پرسپولیس هستم و توافق‌هایی درباره مسائل مالی و مطالبات فصل قبل انجام دادیم.

وی ادامه داد: سال قبل از نیم‌فصل شرایط سختی را تجربه کردیم. مشکلاتی که پیش آمد باعثشد به نایب قهرمانی برسیم در حالی که ظرفیت قهرمان شدن را داشتیم و می‌توانستیم به آن دست پیدا کنیم. خوب است که امسال هیأت مدیره زود انتخاب و کارها سریع شروع شد. این به نفع تیم خواهد بود به ویژه که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم.

هافبک تکنیکی پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم برای سال بعد می‌توانیم شرایط خوبی داشته باشیم. این خیلی مهم است که نفرات مورد نظر کادر فنی حفظ و جذب شوند و این کار در حال انجام است. با حل مشکلات مالی و تقویت بیشتر بعضی نقاط می‌توانیم به آنچه هواداران می‌خواهند تبدیل بشویم و مسئولان باشگاه و کادر فنی هم در همین راستا گام برمی‌دارند.

عالیشاه درباره عملکرد خود در فصل گذشته و مصدومیت‌ها تصریح کرد: بد آوردم. البته مصدومیت برای هر فوتبالیستی وجود دارد. آسیب‌دیدگی همسترینگ فریب دهنده است. دفعه اول که مصدوم شدم برای برگشتن به بازی‌ها عجله کردم. البته می‌‎توانست اتفاق بدتر از این هم روی بدهد اما سعی کردم در بازی‌هایی که حضور دارم مثمرثمر باشم و امیدوارم فصل آینده این اتفاق روی ندهد.

وی درباره شانس حضورش در تیم ملی برای فصل آینده گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است. من جوان هستم و میتوانم برای جامهای جهانی بعدی برنامهریزی کنم اما در جام جهانی فقط تجربه به کار نمیآید و نیرو و جسارت جوانی هم برای هر تیمی نیاز خواهد بود.