اطلاعیه جدید فدراسیون فوتبال در خصوص اعزام خبرنگاران و عکاسان به جام جهانی

به گزارش افکارنیوز، پیرو اعلام قبلی فدراسیون فوتبال مبنی بر تعامل دوجانبه بین حامی مالی فدراسیون و رسانه‌ها به منظور تهاتر و پوشش یک سوم از هزینه‌های اعزام خبرنگاران و عکاسان ایرانی که به این مسابقات اعزام می‌شوند، گروهی از رسانه‌ها تاییدیه خود را به فدراسیون اعلام کرده‌اند. همچنین با توجه به اعلام حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با پوشش یک سوم از هزینه‌های دیگر به قید پرداخت یک سوم هزینه مربوط به رسانه، فدارسیون فوتبال در پی هماهنگی‌های انجام شده با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرست رسانه‌هایی که حاضر به تهاتر تبلیغات تجاری با حامی مالی تیم ملی هستند را اعلام کرد تا نسبت به پرداخت یارانه مورد نظر اقدام لازم صورت گیرد.

لذا سایر رسانه‌هایی که شرایط فوق را نپذیرفته‌اند می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه(هر نفر ۱۲۵ میلیون ریال) از یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار شوند. فهرست رسانه‌هایی که تاکنون موافقت خود را با درج آگهی تبلیغات حامی مالی فدراسیون اعلام کرده و موافقت معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کرده‌اند به ترتیب زیر است:

خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری برنا، سایت آی‌اسپورت، روزنامه ابرار ورزشی، روزنامه گل، روزنامه وطن امروز، روزنامه شرق و روزنامه تهران تایمز.

گفتنی است طی آخرین نامه رسمی فدراسیون فوتبال و حامی مالی تیم ملی منطبق بر مفاد قرارداد دوجانبه، رسانههای فوق میبایست مطابق با نامه امضاء شده نسبت به درج آگهی تبلیغات تا تاریخ تعیین شده اقدام کنند و نیز قادر خواهند بود از یارانه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد بهرهمند شوند.