به گزارش افکارنیوز، رضا صادق‌پور در پایان جلسه هیأت ‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص این جلسه اظهار داشت: امروز مقرر شد که مدیرعامل فردا جلسه‌ای را با قلعه‌نویی برگزار کند تا هرچه زودتر تکلیف سرمربی استقلال برای فصل آینده مشخص شود.

وی ادامه داد: همچنین بحثبودجه باشگاه در جلسه امروز مصوب شد؛ پرداختی‌های فصل گذشته باشگاه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و سرفصل‌های مهم بودجه برای سال آینده تعیین شد تا هواداران از نگاه هیأت‌مدیره سال خوبی پیش رو داشته باشند.

عضو هیأت‌ مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه استقلال روند خوبی را طی می‌کند، خاطرنشان کرد: تمام اعضای هیأت ‌مدیره از نگاه تخصصی به موضوعات نگاه می‌کنند و فرکی می‌کنند همین موضوع راه پیش روی باشگاه استقلال را هموار خواهد کرد.

صادق‌پور در پاسخ به این سؤال که چرا افشارزاده قبل از پایان جلسه محل باشگاه را ترک کرد، تصریح کرد: افشارزاده جای دیگری جلسه داشت و زودتر رفت که البته جلسه وی هم از قبل هماهنگ شده بود.

وی در خصوص دستیاران امیر قلعه‌نویی و شرایط کادر فنی باشگاه استقلال در فصل آینده تصریح کرد: خیلی از مسائل از این دست فردا مشخص خواهد شد چرا که مدیرعامل با قلعه‌نویی جلسه‌ای خواهد داشت و شرایط را از نگاه رقم قرارداد، کادر فنی و بازیکنان مورد بررسی قرار می‌دهد تا به توافق نهایی برسند.

صادق‌پور ادامه داد: ‌ بازیکنان تیم را سرمربی باید انتخاب کند و با توجه به اینکه وضعیت مالی استقلال بهتر از سال گذشته است، فکر می‌کنم در بحثیارگیری کارمان راحت‌تر باشد از طرفی نظری به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه انتخاب شده و تمام مسائل را زیر نظر خواهد داشت.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه هیأت‌مدیره اختیار تام به مدیرعامل داده است و سرمربی هم فردا لیست بازیکنان مد نظرش را اعلام می‌کند، اظهار داشت: در جلسه فردای مدیرعامل با قلعه‌نویی بحثرقم قرارداد بازیکنان و تعداد اعضای کادر فنی و مسائل از این دست مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ جلسه بعدی هیأت‌مدیره هم به زودی برگزار خواهد شد و هواداران را از نگرانی خارج خواهیم کرد.

صادقپور با بیان اینکه تمام شرایط باشگاه استقلال مسیر طبیعی خود را طی میکند، گفت: کارشناسان گفتهاند که نگاه به اعضای هیأتمدیره مثبت است و باید بگویم که ما هم در وضعیت کنونی بسیار با کیفیتتر و فوقالعادهتر از دوره گذشته هستیم البته جا دارد از مدیران عامل گذشته تشکر کنم اما باید بگویم وضعیت کنونی استقلال فوقالعاده است.