تساوی تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی اتریش خود از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی(۲۱ به وقت تهران) مقابل مونته نگرو به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

در این دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار پیراهن‌های جام جهانی را بر تن کردند و با ترکیب رحمان احمدی - پژمان منتظری - سید جلال حسینی - امیر حسین صادقی - هاشم بیک زاده - آندرانیک تیموریان - جواد نکونام - خسرو حیدری - اشکان دژاگه - مسعود شجاعی و رضا قوچان نژاد به میدان رفتند.

در نیمه نخست تیم ایران برتری محسوسی به حریف داشت و با استفاده از حرکات اشکان دژاگه و خسرو حیدری به ویژه از سمت راست موقعیت‌هایی را بر روی دروازه مونته نگرو ایجاد کرد که نتیجه‌ای نداشت.

مونته نگرو در غیاب بازیکنانی چون ووچینیچ از نفرات شناخته شده دیگری چون یووه‌تیچ در ترکیب خود بهره می‌برد و در نیمه نخست بازی خشنی را به نمایش گذاشت. دقیقه ۱۵ بیک زاده به شدت مصدوم شده و ناچار به ترک زمین شد تا مهرداد پولادی جایگزین او شود و دقیقه ۳۱ ساشا بالیچ به دنبال خطای خشن بر روی رضا قوچان نژاد کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۲ بازی هم امیر حسین صادقی کارت زرد گرفت. در نهایت نیمه اول بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم تیم ایران دست به تغییراتی زد، مهرداد بیت آشور، سردار آزمون، احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش به ترتیب جایگزین جلال حسینی، رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه و خسرو حیدری شدند تا روش بازی تیم ملی دستخوش تغییر شود.

در این نیمه جواد نکونام هم کارت زرد گرفت و احمد آل نعمه جایگزین امیر حسین صادقی شد. حضور پر انگیزه جهانبخش، آزمون و حاج صفی در نیمه دوم موقعیت‌هایی را ایجاد کرد اما در نهایت نتیجه بخش نبود. مونته نگرو هم به جز یک شوت و فرصتی ناقص بر روی اشتباه رحمان احمدی که به سرعت هم جبران شد، موقعیت دیگری را ایجاد نکرد تا در نهایت دومین دیدار تدارکاتی ایران در اردوی اتریش مقابل مونته نگرو هم نتیجه جز تساوی بدون گل نداشته باشد.

تماشاگران ایرانی در این دیدار هم حضور پر رنگی در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران داشتند. تیم ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل بلاروس هم به تساوی بدون گل دست یافته بود. آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش، جمعه ۹ خرداد برابر آنگولا برگزار خواهد شد.