به گزارش افکارنیوز، بنابراعلام قبلی، بازیکنان تیم ملی بعدازظهر امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند. در این تمرین بازیکنان تیم ملی که از صبح در کمپ کورینتیانس حضور داشتند، بعدازظهر امروز تمرینات خود را انجام دادند.

تمرین امروز که دو ساعت و از ۱۴:۳۰ آغاز و تا ۱۶:۳۰ ادامه یافت با گرم کردن با توپ و بدون توپ آغاز شد و بازیکنان پس از گرم کردن وارد زمین اصلی شدند تا تمرینات تاکتیکی خود را آغاز کنند. پس از گذشت یک ساعت از تمرین، باران تندی در سائوپائولو باریدن گرفت و ملی پوشان یک ساعت و سی دقیقه باقی مانده را زیر باران شدید به تمرین پرداختند.

تمرینات تاکتیکی بازیکنان تیم ملی از روز گذشته آغاز شده و پس از گذشتن ۷۲ ساعت از حضور در برزیل بازیکنان کم کم با شرایط آب و هوایی این کشور و تغییر ساعت هماهنگ‌تر شده و روز به روز تمرینات خود را با جدیت و شور و اشتیاق بیشتری پیگیری می کنند.

تیم ملی قرار است ساعت ۱۵ روز یکشنبه به وقت برزیل و حدود ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو برود. این تیم روز گذشته و پس از انجام دیدار خود برابر آرژانتین به برزیل آمده و نخستین تمرین خود را عصر امروز در محل کمپ اختصاصی تیم ملی ایران و زمین شماره دو آن انجام داده است. همچنین بنا بر هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون فوتبال برزیل داوران بین‌المللی این کشور این دیدار را قضاوت می‌کنند، دیداری که در زمین اصلی باشگاه کورینتیانس انجام خواهد شد.

با توجه به ترافیک هر روزه سائوپائولو و علیرغم وجود اسکورت برای تیم ملی، رفت و آمد با کندی صورت می‌گیرد که از مهمترین دلایل آن می‌توان به بارش باران و از آن مهمتر اعتصاب کارکنان متروی برزیل اشاره کرد که موجب شده بسیاری از مردم برای رفت و آمد از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند و از این رو ترافیک این شهر صنعتی و بزرگ، امروز نسبت به روزهای قبل کمی بیشتر و متراکم‌تر شده بود.

گزارش تصویری این تمرین را در زیر مشاهده می‌کنید: