قطعیت پیوستن ۳ بازیکن دیگر به استقلال

به گزارش افکارنیوز، ‌ امیر قلعه‌نویی پس از جلسه بابهرام افشارزادهمدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه‌اش با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم که پورحیدری هم به عنوان بزرگتر ما در این جلسه حاضر بود. حساب باشگاه هم باز شده و طلب بازیکنان را به آنها پرداخت می‌کنیم تا تیم شکل بگیرد. تمرینات تیم هم به خاطر تعمیرات کمپ عقب افتاده است.

وی در مورد بازیکنان جذب شده استقلال هم ادامه داد: قرار است فردا اسامی اعلام شود اما سه بازیکن قطعی شده که کارهایشان در حال انجام است و طی مراسمی کلیه بازیکنان جدید را اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دستیارانش در این تیم خاطرنشان کرد: اول باید بگویم من دستیار ندارم و همکار دارم. درباره همکارانم هم در این جلسه صحبت کردیم و به جمع‌بندی‌هایی هم رسیدیم که طی امروز و فردا همکارانم را هم اعلام خواهم کرد.

قلعه‌نویی در مورد این شایعه که او قراردادش را امضا نمی‌کند تا استقلال بازیکنان جدید را جذب کند گفت: من به این مردم بدهکارم و افتخار می‌کنم که به آنها خدمت کنم اما امروز درباره قرارداد حرفی نزدیم.

وی در مورد مذاکرهعمران‌زادهبا تراکتورسازی تبریز هم خاطرنشان کرد: او بازیکن آزاد است و حق طبیعی این بازیکن است که با هر تیمی که می‌خواهد صحبت کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد بازیکنان جدید استقلال هم گفت: نظری جویباری تمام تلاشش را میکند تا هر چه زودتر بازیکنان مدنظر استقلال جذب شوند.