به گزارش افکارنیوز، دانیال داوری که در اتاق کنفرانس کمپ کورینتیانس پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران بود، درباره فضای تیم ملی و شرایط چرخشی دوازبان‌ها در چند بازی اخیر، گفت: تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و در این مدت هم دیدار خوبی مقابل ترینیداد و توباگو انجام دادیم.

وی تصریح کرد: درباره پست دروازبانی تیم ملی هم باید به این نکته اشاره کنم که هر سه دروازه‌بان تیم سخت مشغول تمرین و تلاش هستیم و در آخر سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.

دروازه بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که " پیش از حضور در تیم ملی ایران تصور می‌کرد که دروازه بان اصلی تیم باشد اما در حال حاضر بر طبق گفته خودش همه دروازبانان آماده هستند "؟، گفت: من به هیچ وجه با تصور دروازه‌بان اصلی و یا دومی و یا سومی به تیم ملی نیامدم. بلکه دلیل اصلی من از حضور در تیم ملی این بود که بازی‌های خوبی انجام دهم و برای تیم ملی مثمر ثمر باشم تا به تیم ملی و کشورم کمک کنم.

این بازیکن درباره اینکه طبق گفته کیروش، رسانههای خارجی از تیم ملی ایران کم صحبت میکنند، اینطور توضیح داد: هدف ما از حضور در جام جهانی این است که اجازه ندهیم تیمهای هم گروهمان راحت به اهدافشان برسند و در طول ۹۰دقیقه با اعتماد به نفس، عملکرد قوی و جنگندگی نمایش خوبی در جام جهانی از خود نشان دهیم.