جدایی‌ام از پرسپولیس قطعی است

به گزارش افکارنیوز، در روزهایی که پرسپولیس برای توافق با ملی‌پوشان‌اش دچار مشکل است که نام محمدرضا خلعتبری در بین همین نفرات دیده می‌شود.

این بازیکن پس از جلسات متوالی با علیرضا رحیمی با او به توافق نرسید و جدایی‌اش از قرمزپوشان باعثشد تا علی دایی هم از این بابت ابراز ناراحتی کند. از همین رو دقایقی با خلعتبری درباره آخرین وضعیتش رقم قرارداد فصل گذشته‌اش که گفته می‌شود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود و همچنین اظهارات کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه در خط زدن او خیلی سختی کشیده است در گفت‌وگو با فارس شرکت کرد که در زیر می‌خوانید:


*چه خبر است، بعد از عدم توافق با رحیمی خیلی کم پیدا شده‌ای؟



خبر خاصی نیست، بالاخره مرا نخواسته‌اند و من هم قرار نیست هر دفعه در این‌باره نظر بدهم. بالاخره اتفاقی بوده که افتاده است.



* شنیده‌ایم بعد از آن ماجرا با علی دایی صحبت کرده‌ای؟



خیر، من با علی‌آقا و هیچ‌کس صحبتی نداشتم و این عین واقعیت است.



* پس جدایی از پرسپولیس نهایی شده است.



بله، کاملا همه‌چیز مشخص است. من با رحیمی صحبت کردم و مشکلات را به او گفتم. رحیمی هم به من گفته که چک‌های محمد رویانیان را نمی‌تواند پاس کند. از طرفی دیگر پول عجمان و شرایط امسال باشگاه نیز کاملا مشخص است به همین دلیل به مشکل خوردیم. از طرفی دیگر باید این را بگویم اگر برای قرارداد من ایراد می‌گیرند قراردادم در فدراسیون ثبت شده و همه چیز شفاف است. پس از صحبت‌هایی که با همدیگر داشتیم و شرایطی که من و رحیمی داشتیم به این توافق رسیدیم که از هم جدا شویم. این هم بخشی از فوتبال است اما شاید میل قلبی من این نبود.



* پس می توان گفت که همه چیز بین شما و پرسپولیس تمام شده است؟



هنوز صددرصد نشده، بالاخره باید پول باشگاه عجمان پرداخت شود. به همین دلیل خودم فردا به امارات می‌روم تا پول شخصی بدهم و رضایت آنها را تا کار به جای باریک‌تر کشیده نشده بگیرم.



* انتقالت به سپاهان تا چه حد صحت دارد؟



من هیچ گزینه مشخصی ندارم. هر تیمی که مرا می‌خواهد بالاخره باید هزینه رضایتنامه‌ام را پرداخت کند. الان البته به دنبال این هستم خودم رضایتنامه‌ام را بگیرم و بعدا به امید خدا با تیمی که من را می‌خواهد کنار بیایم. ماجرای من و رضایتنامه و پرسپولیس است و دیگر نمی‌خواهم زیاد درباره‌اش حرف بزنم.



*صحبت‌های کارلوس کی‌روش را شنیدی؟



بله، بالاخره حرف‌های کی‌روش را همه دیدند و شنیدند.



* نظرت چیست؟



بحثحلالیت طلبیدن و این حرف‌های کی‌روش از من نیست. بالاخره کی‌روش طبق نظر شخصی‌اش من را به جام جهانی نبرد اما من یک کلام هم پشت سر کی‌روش حرف بد نزدم و گفتم نظر او برای من قابل احترام است.



* فقط همین؟



راستش را بخواهید فقط برای من جای سوال بود که این همه من با کی‌روش بودم و حتی گل ۳ امتیازی برای تیم او زدم چرا باید این اتفاق بیفتد که من نباشم. اما همه‌چیز گذشت چون صحبت کردن درباره آن هیچ فایده‌ای ندارد فقط امیدوارم که دیگر شاهد این مسائل نباشم چون واقعا برایم سخت بود.



* به نظرت کی‌روش بماند بهتر است یا برود؟



بحثماندن یا نماندن کی‌روش به من مرتبط نمی‌شود. باید در مورد این موضوع تصمیم منطقی بگیرند تا ببینند در صورت بودن یا رفتن این شرایط فوتبالی کشورمان چطور می‌شود. باید ببینیم آیا کی‌روش می‌تواند به فوتبال ما کمک کند یا خیر. کی‌روش روی هم رفته نتایج بدی در فوتبال ما نگرفته علی‌رغم اینکه ما بازی‌های دوستانه قوی انجام ندادیم و به جام جهانی رفتیم. انشاءالله هر تصمیمی می‌گیرند به صلاح فوتبال ایران باشد و تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا موفق شود. من همیشه آرزو می‌کنم کی‌روش در زندگی فوتبالی و شخصی‌اش موفق باشد.



* پس از حرف‌هایت مشخص است که کی‌روش را بخشیده‌ای؟



هر فوتبالیستی دوست دارد در جام‌جهانی باشد اما من از تصمیم کی‌روش ناراحت نبودم، مسئله طبیعی بود بحثبخشش در میان نبود. کی‌روش مربی است و نظر شخصی خود را در قبال من اعمال کرده اما وقتی این مسائل پیش بیاید خانواده یک بازیکن هم ناراحت می‌شوند و این موضوع در یک فوتبالیست هم نقش می‌بندد بالاخره یک فوتبالیست زحمت می‌کشد تا در جام جهانی باشد و آنطوری که من باید در جام جهانی بازی می‌کردم اتفاق نیفتاد اما حالا همه‌چیز تمام شده و انشاءالله کی‌روش هم موفق باشد.



* راستی ماجرای قرارداد یک میلیارد و ۷۰۰ تومانی شما با قرمزپوشان صحیح است؟



اگر قرارداد من با قرمزپوشان یک میلیارد و ۷۰۰ است سوال من اینجاست مگر من گفتم این پول را به من بدهید؟ قرارداد من با سازمان لیگ ثبت شده و همه‌چیز مشخص است. مگر من به رحیمی گفتم شما هزار تومان بیشتر یا کمتر به من بدهید؟ من تازه بدون هیچ منتی و الان فقط این حرف را می‌زنم که هواداران بدانند تخفیف هم دادم. شما از طرفی نگاه کنید پول امسال من هم در کنار پول عجمان مانده بود از طرفی دیگر رحیمی می‌گوید پول فصل قبل را نمی‌دهم. به نظر شما من باید چه کار می‌کردم؟ البته نمی‌گویم مقصر رحیمی است شاید دست بنده‌خدا هم بسته است. من با رحیمی کار کرده‌ام و نمی‌خواهم از من دلگیر شود اما با این مشکلات دیگر نمی‌شد که با هم توافق کنیم اما هنوز صددرصد همه‌چیز تمام نشده و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.



ما برای جدایی توافق کردیم اما هنوز صددرصد همهچیز تمام نشده است. آینده من هم دست خدا است و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی میافتد. فعلا باید بروم و رضایتنامهام را بگیرم که از همهچیز مهمتر است تا پرونده ما با عجمانیها بیشتر به روزهای خطرناک خود نزدیک نشود.