کاش به حرف‌های قلعه‌نویی گوش می‌دادم

به گزارش افکارنیوز، کرار جاسم درباره پیوستنش به استقلال، خاطرات دوران حضورش در این تیم، اهدافش در استقلال و … صحبت‌های زیر را انجام داد.

چه عواملی باعثشد که به پیشنهاد باشگاه استقلال پاسخ مثبت دهی؟

عوامل زیادی برای پیوستنم به استقلال تاثیرگذار بود. یکی از آنها مسائل اعتقادی مشترک بین دو کشور ایران و عراق است. ایرانی‌ها و همین‌طور عراقی‌ها عاشق ائمه اطهار(ع) هستند. مسئله بعدی لیگ با هیجان ایران است. در لیگ کشور شما تا روز آخر مسابقات، مشخص نیست چه تیمی قهرمان می‌شود. این موضوع در هیچ جای دیگری دیده نمی‌شود. ایران علاوه بر داشتن لیگ پرهیجان، تیم‌هایی دارد که هواداران زیادی دارند. یکی از این تیم‌ها استقلال است.

لیگ یازدهم بازیکن همین تیم بودی ولی نیم فصل به خاطر درگیری با مجتبی جباری از استقلال جدا شدی. چطور با خاطره بدی که از استقلال داشتی، دوباره به همین تیم برگشتی؟

خاطره بدی از استقلال ندارم. در هر تیمی اشکالات، اختلاف و سلایق‌های مختلف وجود دارد.

تو بازیکن کم حاشیه‌ای نبودی. الان چه فرقی با گذشته کرده‌ای؟


هر نوع ظلمی من را ناراحت می‌کند. وقتی به من ظلم می‌شود و یا احساس می‌کنم که تیمم مظلوم واقع شده، عصبی می‌شوم. اگر برای گرفتن حقم تلاش نمی‌کردم به اینجا نمی‌رسیدم. با این حال، سعی می‌کنم که بیشتر روی اعصابم کنترل داشته باشم و مطمئن باشید که «کرار جاسم» متفاوتی نسبت به گذشته خواهید دید.

یعنی دنبال خاطره خوش در لیگ ایران هستی؟

دقیقا همین‌طور است.

در استقلال به دنبال چه هدفی هستی؟

قهرمان شدن. بهترین بازیهایم را برای استقلال در این فصل انجام میدهم و تلاش میکنم به این تیم در راه قهرمانی کمک کنم. به لحاظ فنی، امیر قلعهنویی را قبول دارم و میدانم او مربی باانضباطی است که نظم برایش اهمیت زیادی دارد. در گذشته قلعهنویی تصمیم داشت از من استفاده کند ولی این اتفاق نیفتاد. او برخی مواقع من را نصیحت میکرد و ای کاش به حرفهای او گوش میدادم تا فوتبالم بیشتر پیشرفت میکرد.