اولین اظهارات نیمار پس از شکستگی کمرش

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی دو بر یک که برابر کلمبیا به دست آورد به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد. این دیدار برای برزیلی‌ها یک حادثه تلخ داشت و آن آسیب دیدگی نیمار بهترین گلزن این تیم بود.

نیمار بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال برزیل بعد از برخورد شدید با بازیکن کلمبیا نقش بر زمین شد و نتوانست بازی را ادامه دهد. کادر پزشکی برزیل بعد از مسابقه آسیب دیدگی نیمار را جدی خواند و او دیگر نمی تواند در جام جهانی برای سلسائو بازی کند.

بعد از آسیب دیدگی نیمار غم و اندوه برزیل را در بر گرفت چرا که این بازیکن جوان امید نخست برزیل برای کسب قهرمانی بود. نیمار در نخستین گفت‌وگویی که بعد از آسیب دیدگی‌اش انجام داد تاکید کرد که هم تیمی‌هایش جای خالی او را به خوبی پر خواهند کرد و جام جهانی را در غیاب او بالای سر خواهند برد.

ستاره ملی پوش بارسلونا گفت: می‌خواهم از همه دوستداران فوتبال که در این چند ساعت نگران من بودند تشکر کنم. درست است که من جام جهانی را از دست داده‌ام اما اطمینان دارم که هم تیمی‌هایم جای خالی من را پر خواهند کرد و جام جهانی را بالای سر خواهند برد. رویای من قهرمانی در جام جهانی بود و امیدوارم که برزیل به قهرمانی برسد.

او ادامه داد: رویای من هنوز تمام نشده است. چه بسا رویای بازی کردن تمام شده باشد، اما رویای قهرمانی هنوز تمام نشده است. اطمینان دارم که هم تیمی‌هایم برای برآورده شدن این رویای من دست به هر کاری خواهند زد. من به آنها اطمینان دارم.

مهاجم ۲۲ ساله برزیل که بغض گلوی او را گرفته بود در پایان سخنان خود گفت: رویای حضور در فینال جام جهانی را داشتم اما این بار این رویا برآورده نشد. امیدوارم روزی بتوانم در فینال جام جهانی بازی کنم و برای تیم ملی کشورم افتخار کسب کنم.

نیمار تا الان چهار گل برای برزیل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن تیمش به شمار می آید. تیم ملی فوتبال برزیل در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ باید به مصاف آلمان برود.

برزیل علاوه بر غیبت نیمار، تیاگو سیلوا را هم به خاطر دو اخطاره بودن در اختیار نخواهد داشت تا کار این تیم برابر ژرمنها بسیار سخت شود.