تاثیر عادل فردوسی‌پور در هزینه کی‌روش

به گزارش افکارنیوز، پس از آنکه کارلوس کی‌روش با فضایی که عادل فردوسی‌پور در برنامه ۲۰۱۴ در اختیارش گذاشت و توانست نظر افکار عمومی را برای حمایت از تمدید قراردادش جلب کند، در کنار این شوی تلویزیونی کی‌روش بار دیگر فدراسیون فوتبال را به بی‌کفایتی و ناکارآمدی متهم کرد.



چند تن از مسئولین فدراسیون فوتبال پس از این برنامه با عادل تماس گرفتند تا از اینکه او یک مربی خارجی را به شکل نادرست مورد حمایت قرار داده و عملکرد فدراسیون را زیر سوال برده، انتقاد کنند اما فردوسی‌پور بنا به آنچه این مقامات مسئول می‌گویند جواب تلفن آنها را نداده است.



یکی از این مسئولان که قصد نداشت نامی از وی برده شود، گفت: «متاسفانه عادل فردوسی‌پور و همکارانش شرافتمندانه عمل نکردند. اینکه فدراسیون هیچ نقشی در موفقیت‌های تیم ملی نداشته و طوری به مردم القا کنند که یک مشت آدم بی‌سواد در فدراسیون هستند و تنها کی‌روش منجی فوتبال ماست، به دور از انسانیت است. نباید موفقیت‌ها را فقط به اسم کی‌روش تمام کنیم. این مربی فقط برای فوتبال ما ناز و غمزه دارد. فردوسی‌پور چرا بررسی نکرد تا ببیند کی‌روش در کشورهایی که بوده چقدر دوام آورده است.»



پس از اين صحبتها به نظر ميرسد فدراسيون و فردوسيپور بر سر تمديد قرارداد كيروش دچار چالش شدهاند، به طوري كه گفته ميشود كفاشيان طي تماسهايي كه با مسئولان صدا و سيما داشته از برنامه پنج شنبه شب عادل به شدت گله كرده و گفته فردوسيپور با اين كارش باعث ميشود عقد قرارداد كيروش با سختيهاي زيادي مواجه شود و فدراسيون هزينه مالي زيادي را بابت اين جوسازي بپردازد.