اختلاف بین ملی‌پوشان موجب شکست شد

به گزارش افکارنیوز، ایرج مظفری در خصوص بازی دوم تیم‌های ملی ایران و لهستان در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی بیان کرد: به نظرم در این بازی تیم کشورمان خیلی ضعیف بازی کرد و دلیل آن دریافت‌های خیلی بد بازیکنان ایران و سرویس‌های خوبی بود که لهستانی‌ها زدند. در واقع ضعف در دریافت‌های والیبال ایران بار دیگر خود را در این بازی نشان داد.

وی افزود: یکی دیگر از عواملی که در این بازی نقش داشت این بود که ما صعود کرده بودیم و بازیکنان شاید کم انگیزه شده بودند. البته این را هم فراموش نکنیم که لهستان به آب و آتش می‌زد تا هر سه امتیاز این بازی را کسب کند و به نوعی تشنه هر شش امتیاز خانگی مقابل تیم ایران بود.

ستاره اسبق تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران برای اینکه برزیل به مرحله بعد صعود نکند برابر لهستان شکست خورد، تصریح کرد: البته طبیعی است که اگر لهستان صعود کند به نفع ما است. مطئمن باشید برزیل به مرحله بعد راه پیدا کند دیگر ششم نمی‌شود چرا که این تیم خود را پیدا می‌کند و مدعی اصلی خواهد شد.

مظفری ادامه داد: به نظرم در این بازی پشت خط زن لهستان عالی بازی کرد و گمان نمی‌کنم که عمدا باخته باشیم در غیر اینصورت باید پنج بازیکن اصلی را بیرون می‌کشیدیم. درست همان کاری که ایتالیا انجام داد. رفتار بازیکنان نشان می‌داد که کاملا جدی هستند و حتی در چند صحنه بازی اول درگیری‌های لفظی هم با حریف داشتند.

وی به مشکلاتی که در دریافت های اول تیم ایران اشاره کرد و گفت: میرزاجانپور سه بار در طول ست از دریافت اول طفره رفت تا امتیاز به حریف برسد. اگر یک بار این اتفاق رخ می‌داد مشکلی نبود ولی به نظر می‌رسد که مشکلاتی بین بازیکنان به وجود آمده و آنها با هم اختلاف پیدا کرده‌اند.

سرمربی پیشین تیم نوجوانان کشورمان درباره این اظهار نظر کواچ که باورش نمی‌شد شاگردانش اینقدر ضعیف بازی کنند و باید با شخصیت آنها آشنا شود، گفت: بعید می‌دانم بازیکنان عمدا بد بازی کرده باشند. ولی همانطور که گفتم مسایلی در تیم به چشم آمد که بن نظر می‌رسید اختلافاتی وجود دارد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود مقابل لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی در سه ست متوالی نتیجه را واگذار کرد.